#1 Skrevet August 30, 2005 Da er det treff igjenn folkens. Regner å se så mange som mulig i kveld slett om være som VANLIG ikke er perfekt. Men men hva kan man gjøre?? Vi snakkes i kveld! TThoamz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2005 Vi snakkes i kveld lille tass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2005 jau boytoy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2005 jau boytoy. Snakkes i kveld! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2005 jau æ kjæm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2005 Skal prøve å komme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2005 kommer sikkert innom en tur jeg..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2005 Bra oppmøte igår!! Mange nye biler og folk!! Dette setter vi pris på!. Hyggelig å møte Vegard også!! Håper du stiller fremover. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2005 Var bra i går med laptop party 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2005 Var veldig bra dette. Desverre så er jeg i danmark neste treff, men skal prøve mitt ytterste å stille så ofte som mulig. Mye bra folk og mye bra biler må jeg si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...