#1 Skrevet August 30, 2005 Har skaffet meg KRB-intercooler som jeg har planer om å plassere bak grillen for å kunne ha større radiator. Denne skal da stå foran IC, (inn mot motor). Hvilken radiator er grei å bruke ? Gjerne med doble vifter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2005 Har skaffet meg KRB-intercooler som jeg har planer om å plassere bak grillen for å kunne ha større radiator.Denne skal da stå foran IC, (inn mot motor). Hvilken radiator er grei å bruke ? Gjerne med doble vifter.. Radiatoren til Golf II TD er en del større. Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2005 ja, har tenkt litt på den.. Men mente det var en Audi-radiator som hadde 2 vifter ? Hvilken er i såfall det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2005 Mener noen modeller av A6 og 100 har dobble vifter, vet ikke hvilke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2005 -92 audi 80 2.0e har dobble vifter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2005 Golf 3 Vr6 har dobble vifter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2005 Takk, da har jeg litt å gå etter når jeg skal ha meg radiator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...