#1 Skrevet Mai 5, 2005 Sakset fra Nordic Audi: Det finns tre typer av lambdasonder: A) Sond med en anslutning: Den har bara utsignal till datorn (svart sladd). B) Sond med tre anslutningar: Innehåller även 12V elektrisk uppvärmning (två vita sladdar) vilket gör att den kommer snabbare upp i arbetstemperatur. C) Sond med fyra anslutningar: Har ytterligare en separat givar-jord (grå sladd). Observera att denna fjärde anslutning inte är jord till den elektriska värmaren Det vil egentlig si at vil si at koblingskjema på biltemas lambdasonde med fire ledninger blir : henholdsvis original til biltema farger. svart til blå (signal) 2 hvite til 2 svarte (oppvarming, interchangeable) grå til hvit (jord) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2005 Det vil egentlig si at vil si at koblingskjema på biltemas lambdasonde med fire ledninger blir :henholdsvis original til biltema farger. svart til blå (signal) 2 hvite til 2 svarte (oppvarming, interchangeable) grå til hvit (jord) Hmm... Jeg får fortsatt feilmelding på lambdasonden (etter jeg har bytta til biltemasonde) og bilen lugger akkurat nok til at det er irriterende. Noen forslag? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 er det noen som bor i nærheten av en biltemabutikk som kunne tenke seg å hjelpe meg med å skaffe en 3-lednings lambdasonde?? De selger jo seff ikke på postordre, og det blir litt langt å kjøre jeg bor ca 1minutt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...