#1 Skrevet August 30, 2005 Må si at TS racing sin R4R imponerte med sitt tekniske byggverk.. Utrolig bra arbeid...Synd ikke det var mer kjøring sammen med de raskeste bilene... Jeg og Ole Opsahl studerer vidundret.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2005 Meget bra gjennomført bygge ja, men syntes ikke den imponerte stort på bane om den skulle ha 700hk? Og den var heller ikke så mange rundene den var utpå banen, og den røyk jo no forferdelig, fikk nesten pusteproblemer av å ligge bak den noen runder. Og ja, racefuel svir i øya! TS dro jo tidlig hjem fra treffet og, så ikke mer til han når vi var utpå ettermiddagen på lørdag. Men en spesiell bil er det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2005 Hørte jo rykter om at R4R skulle fungere helt suverent nå... Men, syns ikke helt det blei så godt demonstrert At den ser helrå er iallefall helt sikkert, men blei litt skuffa over at den bare var ute å luska på banen 3 (?) ganger og så ut til å ta det med ro da... Var muligens noen som kunne tenkt seg og lurt seg oppi bakfangeren på den Må bruke muligheten til å takke for ett suverent treff da! Å kjøre på våler og rudskogen blir jo omtrent som å kjøre i pit'en på ACR det Banen er HELT rå, og regnføre+quattro er jo bare såååå gøyalt Jeg fikk kjørt ett sted mellom 60 og 100 runder, og nesten 2 tanker med bensin før luftmengdemåleren tok kveld på søndag Mvh Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2005 Jeg filmet treffet, og skal lage den ofisielle DVD'en Ehh jeg fløy helikopter til 4000 kr timen, også filmet jeg bare Einzer Golfen til Ole Opsahl fra luften... Noen bommet på schedules når det gjelder når hvem biler kjørte gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2005 Var et supert Treff.. synes A4n til morten gikk veldig bra (fikk jo nesten ikke til å ta i fart bilde av den ).. men råest er jo s2n å Urqn til ES tuning ! jeg skal legge opp noen bilder jeg tok til helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2005 Audi cabben til morten i klubben var høydepunktet av vag etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2005 Audi cabben til morten i klubben var høydepunktet av vag etter min mening. helt klart så er den i en klasse for seg selv utstillings-messig!! den var knall ... men stussa litt når han brukte 2timer på å vaske den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2005 helt klart så er den i en klasse for seg selv utstillings-messig!! den var knall ... men stussa litt når han brukte 2timer på å vaske den To timer, det er da ingenting tro hvis jeg skulle ha vasket den skikkeli....5-6timer minst. Ellers et knall treff, digga kjøringa til Es gutta, respekt Bondø at du stillte i breisladden det var rått Skal hive ut noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2005 Ts- gutta dro tilig hjem fordi de ble sure på bane crewet/teknisk kontrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2005 Ts- gutta dro tilig hjem fordi de ble sure på bane crewet/teknisk kontrollen Fortell mer...? Fåreslo ved standet dems at vi kunne høre med crewet om kun TS,ES og RMS kunne kjøre på banen, får å få litt sammenligning.. Var ikke så veldig possitiv til den ideen...hmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2005 Fortell mer...? Fåreslo ved standet dems at vi kunne høre med crewet om kun TS,ES og RMS kunne kjøre på banen, får å få litt sammenligning.. Var ikke så veldig possitiv til den ideen...hmmm.... Ja Tommy sa at de ble stoppet av teknisken da de kjørte fra banen å inn på parkerings området. de kjørte ut der man skal kjøre inn, og det likte bane crewt dåli, så de måtte rygge tilbake å kjøre rundt. Da kjørte de rett på hengeren å ble der siden. Litt O.T Jim, hel max at Humla les:mr2en slo begge de drag bila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2005 Ts- gutta dro tilig hjem fordi de ble sure på bane crewet/teknisk kontrollen Stili bil, noen som vet hvor han fikk tak i sånt carbon film å ha på taket? Hadde et kjempekult treff, savnet bilen, men fikk låne Ole sin einser litt da, det hjalp seff. Kommer igjen neste år. ACR er sinnsykt kul bane, über alles! Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2005 Bilder, bilder, bilder! Filmer, filmer, filmer! PM meg hvis dere ikke har fått tilgang til vagner enda. (http://vagner.jeje.je/) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2005 Stili bil, noen som vet hvor han fikk tak i sånt carbon film å ha på taket? Hadde et kjempekult treff, savnet bilen, men fikk låne Ole sin einser litt da, det hjalp seff. Kommer igjen neste år. ACR er sinnsykt kul bane, über alles! Mvh Magnus Det er ikke karbonfilm, taket er erstattet med karbon. har vist vært et helt prosjekt det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2005 noen pics: Camelon seidl A4 fra Mo i Rana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2005 mere A4..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2005 Denne Caddy(lacen) til Frode på Bassbrother.no spilte noe så SYKT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 31, 2005 Litt små og store biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2005 OBS...her kommer en serie selv digger bilder hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 31, 2005 jada ennå mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 31, 2005 to små til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 1, 2005 flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 1, 2005 Ja Tommy sa at de ble stoppet av teknisken da de kjørte fra banen å inn på parkerings området. de kjørte ut der man skal kjøre inn, og det likte bane crewt dåli, så de måtte rygge tilbake å kjøre rundt.Da kjørte de rett på hengeren å ble der siden. Litt O.T Jim, hel max at Humla les:mr2en slo begge de drag bila Joda... Mr2 fungerer bra...målte 280 hk på hjulan i dag... Motorn blir tatt ut og gådd over i vinter, skal havne på min. 350 på hjula...hehe.. Apropos ovenpå folk, så er det godt at bane crewet får jekket dem ned litt. Kan ikke bare komme nordover å tro at de kan bare tute frem, selv om det er slik de er vant til i sør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 3, 2005 Opprinnelig skrevet av Magnus Pharo Sellgren Stili bil, noen som vet hvor han fikk tak i sånt carbon film å ha på taket? Hadde et kjempekult treff, savnet bilen, men fikk låne Ole sin einser litt da, det hjalp seff. Kommer igjen neste år. ACR er sinnsykt kul bane, über alles! Mvh Magnus Taket er desverre ikke erstattet med karbon. Karbonen er en bare støpt opp på. Panseret er i karbon og glassfiber. Firmat som har støpt det er Kasdesign 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 29, 2005 blir det noe film fra dette treffet snart? en liten smakebit kanskje Tooor Mooorten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...