Høydepunktet fra Sommertreffet på ACR

Anbefalte innlegg

ANG.KARBON DETALJER:

DE ER I K K E LAGET AV KASDISIGN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi måtte gjøre det selv etter flere 10tusen kr. og flere mådeders venting

resultatet fra kas kunne vært bedre om han hadde levert bilen til nærmeste barnehage ,og fått barna der til å kladde på taket..........

bilen måtte også lakkeres om ,etter at den hadde stått der !

kjempeflink han !....................NOT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda...:) Mr2 fungerer bra...målte 280 hk på hjulan i dag...:) Motorn blir tatt ut og gådd over i vinter, skal havne på min. 350 på hjula...hehe..

Apropos ovenpå folk, så er det godt at bane crewet får jekket dem ned litt. Kan ikke bare komme nordover å tro at de kan bare tute frem, selv om det er slik de er vant til i sør...

Sånne går nok aldri å jekke ned, de kommer bestandig til å tro at de er gud...:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

to små til...

Du har virkerlig klart å skape en kjempe fin bil Morten. Hadde du kunnet gjøre øyelokkene litt mindre, tror jeg helheten av fronten hadde blitt helt strålende. Blir litt voldsomt.

Grattis med alle premiene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe film fra dette treffet snart? : smil :

en liten smakebit kanskje Tooor Mooorten :rolleye:

Driver på driver på... Kvalitet tar tid. Også sliter jeg med å finne nok bra musikk som jeg kan få tak i rettighetene på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. karbon vet jeg bare det kim har sagt, men det er ikke alltid at det stemmer. At han er kjempeflink er ingen som har sagt,men han prøver vel så godt han kan. At bilen stod der lenge kan nok stemme ja.... Blir vel kanskje ikke aktuelt å sende A3 dit i tilfelle karbonstøping på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ANG.KARBON DETALJER:

DE ER I K K E LAGET AV KASDISIGN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi måtte gjøre det selv etter flere 10tusen kr. og flere mådeders venting

resultatet fra kas kunne vært bedre om han hadde levert bilen til nærmeste barnehage ,og fått barna der til å kladde på taket..........

bilen måtte også lakkeres om ,etter at den hadde stått der !

kjempeflink han !....................NOT

Ikke alle som er verdensmestre heller da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som er verdensmestre heller da....

Har vel heller noe med at når man setter bort en slik jobb forventer man et visst resultat tilbake. Greier ikke firmaet å gjøre en slik jobb bør man heller ikke ta på seg slikt arbeid.

Det tror jeg også du hadde blitt irritert over hvis du hadde satt bort din bil for å få gjort et eller annet og fått en "elendig" jobb tilbake som attpåtil har kostet deg masse penger.

Nå kjenner ikke jeg detaljene rundt arbeidet med denne saken, men litt yrkes-stolthet har aldri skadet omdømmet til noe firma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel heller noe med at når man setter bort en slik jobb forventer man et visst resultat tilbake. Greier ikke firmaet å gjøre en slik jobb bør man heller ikke ta på seg slikt arbeid.

Det tror jeg også du hadde blitt irritert over hvis du hadde satt bort din bil for å få gjort et eller annet og fått en "elendig" jobb tilbake som attpåtil har kostet deg masse penger.

Nå kjenner ikke jeg detaljene rundt arbeidet med denne saken, men litt yrkes-stolthet har aldri skadet omdømmet til noe firma.

Kan ikke være mere enig i at det er kjipt når et firma gjør en elendig jobb.

Men hvis du tenker på ordtaket "man skal ikke kaste stein i glasshus", så får vel hele saken en annen mening.

Det finns bestandig noen som aldri blir fornøyd, men å gå ut å rett og slett henge ut folk er vel å tråkke over streken litt vel mye...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver på driver på... Kvalitet tar tid. Også sliter jeg med å finne nok bra musikk som jeg kan få tak i rettighetene på.

hmmmm ;) fått tak i noe musikk? eller har jeg åversett filmen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.