#1 Skrevet August 30, 2005 Noen som har tips til hvilken styling jeg skal kjøpe til Gylfen min:)? Det er jo et lustusen av leverandører og varianter.. Men jeg har mailet med Garviks Autospar og fått en pen pris på komplett styling, nye frontlykter, effektanlegg, pluss noe småtteri..Kom på rundt 18k med rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2005 VR6 er penest med senking og pene felger. mk4 lamper er jo en selfølge. Legg penga i motor/driverk eller teknisk i stedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2005 Må nesten si meg bra enig der ja, men hvis du absolutt liker styling på Golf3 (noe jeg digger), så synes jeg du skal kjøpe, men som Kristian sier... Motor/driverker viktigvikti... hva slags styling ville garviks selge da ?? Pics ? Edit: Synes selv at Rieger sin R-RX frontfanger er fet da... Så MÅ man jo nesten ha "böser-blick" på en 3-er golf da... NBS har jo denne ganske rimelig da, til denne serveres angel-eyes... Litt BMW, men jeg har begynt å likt det mere og mere under er bredt "böser-blick"... CUP speil da...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2005 http://www.eyecandyracing.no/images/Stylingpics/VW/Golf%203/Large/front5pakfeifer.jpg Har den til salgs.. ny og ulakkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2005 quad lights! er ikke så mange her på berget som kjører med dette syns det passer veldig bra viss bilen itillegg bygges i rally stil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...