#1 Skrevet August 31, 2005 Har litt problemer med å koble opp G60 ledningsnettet opp mot min Golf 1. Det er 5 ledninger som skal kobles opp mot 7 ledninger fra Digifant 1 ledninsnettet. Lurer da på.. Hvor sitter bryteren som stopper bensinpumpa når den har oppnådd nok trykk? Jeg har koblet den opp, men den stopper ikke å pumpe bensin.. Og en ting til, når jeg skrur på tenninga, så kommer det strøm i 2 av de 5 ledningene fra bilen(sikringsboksen). Hva er de resterende 3 til? Håper noen kan hjelpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 Slik har eg kobla før ja Lettast på tlf 97573588 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2005 Da har jeg forsåvidt fått de ledningene til å stemme.. men nå får ikke motoren gnist på pluggene.. ringer hvis jeg står fast i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...