#1 Skrevet August 31, 2005 Hei alle sammen. Kommer til klubben deres med en ny golf 2 sport... Trenger alltid gode tips om hva som kan gjøres med bilen. Tenker da i retning ombygging osv... Dukker sikkert opp på ett av treffene også, da Christian maser fælt om dette.. Her er bilen: Synspunkter??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2005 Vekk med streamern i frontvinduet, og annen grill PS: Velkommen til klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2005 VELKOMMEN i klubben!! Håper å se deg på treff fremover! Da skal jeg fortelle deg hva jeg ville ha gjort med bilen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2005 Velkommen i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2005 Vekk med streamern i frontvinduet, og annen grill PS: Velkommen til klubben Jada, streamer skal vekk.. Skal bestille ny grill senere i dag, går sikkert for singel, merkeløs og mørke crosshair-lykter. Svart og rødt passer jo så fint sammen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2005 Velkommen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2005 Henger meg på å ønsker velkommen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2005 Takker og bukker for den varme velkomsten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2005 Eg vil også ønske deg velkommen i klubben!!! Fin Golf!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2005 Velkommen til klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2005 VÆlkommen skal du vær... I tillegg til streamer og grill ville jeg fjernet panserlåsene og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2005 VÆlkommen skal du vær... I tillegg til streamer og grill ville jeg fjernet panserlåsene og.. De skal også vekk. Må bare få tak i nytt panser først. Ikke mye pent med de 2 hullene... Nå er mørke frontlykter, grill, grillist og gti-lippe på vei i posten. Racingspeilene skal lakkes i dag, så de kommer vel på sammen med de andre tingene tenker jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2005 Vil ønske deg velkommen og.....! Blir nok en fet golf nor du er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...