#1 Skrevet August 31, 2005 Er det noen her som vet hvor man kan få tak i de grøftelysene m/gitter som man bare bytter ut med de gamle gitterene på original fronten?? Må også være med xenon look. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2005 Hella har vel noen, men de er ganske dyre. Hellanor Regner også med at de skaffes hos lokal vw forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2005 Prøvde å lete litt på den siden, men kunne ikke fnne noe som var ferdig monteringssats for passaten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2005 jeg veit ikke om du får kjøpt den ettermonterings setter til passat hor møller lengre. men, stikk innom dem å hør. der får du med festebrakketer, deksler, ledninger.++ men, jeg mener du må kjøpe tåkelysene selv, og de får du på hellanor til under 1000kroner med klubbrabatten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 Ja får vel nesten sjekke ut med de da.. Må jo en tur bort dit idag å hente en ny LMM uansett så.. Men takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Kunne gjerne tenkt meg noen slike til Golfen, men på Møller sier de at disse ikke leveres til TDi og GTI pga liten plass bak. Noen som vet om dette er å rette seg etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 men på Møller sier de at disse ikke leveres til TDi og GTI pga liten plass bak. Det er ikke på grunn av liten plass, men at "grillen" som holder tåkelyset er tett, og at intercooleren sitter bak den høyre grillen, så dermed stenges lufttilførselen til ICen. Noen folk har saget ut utsparingene i "grillen" slik at luft slipper igjennom, og har ikke rapportert noen problemer med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2005 det er flere som har satt inn tåkelys foran intercoolern uten noe problem. jeg gjorde dette selv på min passat 1,9 TDI og det var ikke noe problem. Trond W grøvdal har noen bilder til deg fra hans gamle golf 4 (dette var riktignok en 1,8T men intercoolern står på samme sted orginalt. han veit ihvertfall om det går ann å få inn tåkelys der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2005 Det er dette Hella-settet det er snakk om, Arve. Dette settet leveres med nye nedre grill-innsatser, med fester til tåkelysene. Her er høyregrillen helt tett, uten noen åpninger, derfor anbefaler hverken Hella eller andre som selger det at det monteres på 1,8T og TDI pga intercooleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2005 jeg hadde ikke noe forskjell på min passat før eller etter montering av tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...