#1 Skrevet August 31, 2005 Da har jeg bestillt komplett clutch hos TS-Racing. Er det noen her som bruker den clutchen og kan fortelle meg om det er en stop/go clutch? Veldig hard pedal etter oppgraderingen? Hk og nm tåler den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2005 bare lamell eller med trykkplate? Sachs racingclutch skal tåle 450nm og med sinterbelegg 500nm Skal innom TS i morgen så da skal jeg høre litt mer med han om det....er ikke helt happy med min da jeg har sinterbelegg fant jeg ut med kun lamell blir ikke clutchen hardere...men med trykkplate og blr den det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2005 bare lamell eller med trykkplate?Sachs racingclutch skal tåle 450nm og med sinterbelegg 500nm Skal innom TS i morgen så da skal jeg høre litt mer med han om det....er ikke helt happy med min da jeg har sinterbelegg fant jeg ut med kun lamell blir ikke clutchen hardere...men med trykkplate og blr den det. Lamell + trykkplate. Den tåler fint 450nm sa Tommy,de skal jo ha 7000kr for lamell og trykkplate. Får lamellen for 1500kr hvis jeg vil ha kun den,men vet ikke ennå.Er den sinter også tro?Hvis ikke kan jeg jo bruke org trykkplate på TS lamellen.. Hmm,ja sinterbelegg er noe dritt.Får ikke slurt avgårde du nå da? Uff,driver å bytter cat.erstatteren nå jeg.Syyyykt trangt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2005 Lamell + trykkplate.Den tåler fint 450nm sa Tommy,de skal jo ha 7000kr for lamell og trykkplate. Får lamellen for 1500kr hvis jeg vil ha kun den,men vet ikke ennå.Er den sinter også tro?Hvis ikke kan jeg jo bruke org trykkplate på TS lamellen.. Hmm,ja sinterbelegg er noe dritt.Får ikke slurt avgårde du nå da? Uff,driver å bytter cat.erstatteren nå jeg.Syyyykt trangt da.. Går fint å kjøre med kun lamell....men det kommer jo helt an på hvor mange nm du skal ha det:) til 250hk kit holder det å kjøre helt org. TS tror jeg ikke selger sinter så sakt du ikke ber om å få det. Er noe herk å kjøre med da 1.8T har dobbelt masse svinghjul....blir ekstra vibrasjoner ved sluring. ikke mye sluring her nei...er enten eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2005 Hadde vært noe for madamen med ferskt førekort tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2005 holder clutchen på 4wd og 250 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2005 Org clutch holder til MAX 320nm fikk jeg beskjed om.. Og det har man jo passert med chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2005 Org clutch holder til MAX 320nm fikk jeg beskjed om.. Og det har man jo passert med chip. Det er BS...jeg har jo hatt 365nm og ikke merka noe sluring på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2005 Det er BS...jeg har jo hatt 365nm og ikke merka noe sluring på min. Det samme tenkte jeg også Har sykt lyst til å smekke på en ny org cluch siden den er så billig. *usikker* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...