#1 Skrevet August 31, 2005 Skal skaffe meg fj.styrt sentrallås og alarm til min coupe quattro. Per dags dato står det ikke på sentrallås el alarm. Med tanke på sentrallåsen trenger jeg kun til 2-dørs.. Men har som sagt lyst på fjernstyrt sentrallås da. Ser biltema selger 2-dørs sentrallås til ca 300-400 kroner, men den er jo ikke fjernstyrt. Hvem levere hva? Ingen som levere slike "pakker" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2005 Her har dem noe. Finner det under eksteriør/låssett http://www.autospar.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2005 De hadde Fjernstyrt sentrallås ja.. Men hvordan blir det hvis jeg monterer den, får så å få alarm, blir 2 dings bomser på nøkkelknipen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2005 Kjøp noe kult fra Riket lenger sør. Se på ebay.de feks denne: http://cgi.ebay.de/Auto-Alarm-M902F-LCD-Pager-Motorfernstart-Radar_W0QQitemZ7996681369QQcategoryZ15329QQrdZ1QQcmdZViewItem tror denne har sentrallås også? prisene er overkommelige. søk litt her så finner du noe skikkelige bra som passer din bil og lommebok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2005 Det må vel gå an å kjøpe biltema sentrallåsen og så kjøper du en bilalarm med sentrallåsfunksjon. Min forrige bil Audi 100 2.0E 1990mod hadde nok ikke fjernstyrt sentrallås originalt, men den hadde det med Defa alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2005 Du trenger ikke en fjernstyrt sentrallås... Du bare kjøper noen sentrallåsmotorer om monterer de i bilen. Så kobler du de til alarmen slik at når du aktiverer alarm, så låses bilen. Har du takluke så kan det hende at du klarer å koble denne til slik også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2005 Har ettermontert sentralås å alarm på min.. Dette er defa sitt. kun ein knapp så slås alarmen på å bilen låses.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2005 Vil ikke anbefale Biltema sine. Prøvde det på en tidligere bil og det funket en stund. Motorene begynte å klype og ville ikke gå. Virket slarkete i utgangspunktet. Kjøp defa alarm med fjernkontroll. Disse har også styring for sentrallåser, fås separat. Koster litt men funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...