#1 Skrevet September 1, 2005 På den nyinnkjøpte A6'en så er den ene xenonpæra begynt å bli litt rødlig i fargen og lyset er ikke noe å rope hurra for. Ettersom det koster en formue for nye pærer gjennom møller så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med xenonpærene fra dioder.no. Er jo rimelige kun 599,- for d2s og d2r. LINK Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 Ingen erfaring med dioder.no, MEN god erfaring med ebay.de, diverse storselgere. Fant denne i farten; http://cgi.ebay.de/2-STUCK-D2S-XENON-BRENNER-PHILIPS-12V-35W-85122-OVP_W0QQitemZ7993629473QQcategoryZ44261QQrdZ1QQcmdZViewItem et par Philips D2S for 29 Euro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2005 jeg har bare god erfaring med dioder.no har bare bestilt dioder jeg da-... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2005 På den nyinnkjøpte A6'en så er den ene xenonpæra begynt å bli litt rødlig i fargen og lyset er ikke noe å rope hurra for. Ettersom det koster en formue for nye pærer gjennom møller så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med xenonpærene fra dioder.no. Er jo rimelige kun 599,- for d2s og d2r.LINK Tom R Da er det vel heller tenneren som snart sier takk for seg og ikke pæra. En kar på jobben hadde samme problemet på Passaten. Kontaktet da Møller og fikk beskjed om at tenneren ikke ga full effekt til pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 Da er det vel heller tenneren som snart sier takk for seg og ikke pæra.En kar på jobben hadde samme problemet på Passaten. Kontaktet da Møller og fikk beskjed om at tenneren ikke ga full effekt til pæra. Pæra lyser flott den rett etter oppstart, deretter blir den bare dårligere... Men time willl show 2 pærer er bestilt fra Wurth. Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Dioder.no som bedrift kan du trygt bestille fra, jeg kjøpte hvite dioder og ble kjempefornøyd med både lys og service Men kjenner ikke til xenon pærene de fører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2005 Har nå montert nye osram xenon pærer å lyset er ikke til å kjenne igjen. Før var det dårlig nærlys og godt fjærnlys nå er det omvendt. Vurderer å ettermontere xenon i fjærnlys nå... (Betalte 500,- pr stykk, kontakter er fint å ha ) Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...