Anbefalte innlegg

Hvordan er med med luft om vinteren?

 

Det fungerer like fint vel, eller er det noe som ikke kan brukes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er med med luft om vinteren?

 

Det fungerer like fint vel, eller er det noe som ikke kan brukes da?

 

 

Det vil jeg da tro fungerer veldig fint, med tanke på at alle nye busser og lastebiler kjører med dette, man kan også få dette på Vw Tuareg som ekstrautstyr.. Regner ikke med at de lager noe som ikke kan brukes på vinteren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro kanskje at luftfjøring blir bedre enn vanlig fjøring med tanke på kjøreegenskaper(framkomlighet/stabilitet)

På lastebiler er det UTROLIG stor forskjell mellom disse fjøringstypene på vinterstid når det gjelder framkomlighet.Av erfaring så vet jeg dette da jeg til daglig kjører gammal lastebil med bladfjøring som ikke står på en dri... : bh :

Men får jo ny til vintern! MED luftfjøring : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet det er ett must på lastebil! Kan ikke sammenlignes en gang.

 

Men tenkte på disse som er kjøpt etterpå på vanlig personbil... Går vel kansje greit da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte litt med luft på slutten av forrige vinter. Hvis det var veldig kaldt ville ikke kompressoren pumpe. Antageligvis pga kondens som fryser i ventiler e.l. Vurderer å sette på coiloverene i vinter hvis jeg ikke klarer å unngå kondensen.

 

Bortsett fra kompressoren funka alt helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På luftkitet til kompisen min, fra GAS, er det no' dingser som skal fjerne kondens.

 

har du slike?

funker de ikke bra nok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På luftkitet til kompisen min, fra GAS, er det no' dingser som skal fjerne kondens.

 

har du slike?

funker de ikke bra nok?

 

Er ikke vannutskiller på min, men den han har tenker jeg sitter etter tanken. Det skal ihvertfall den på AirBagit settet til Rune Andre. Så det vil ikke hjelpe på problemer med kompressor.

Trur det finnes noe kondensfjerner for luft systemer. På samme måte som til bensintanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vannutskiller på min, men den han har tenker jeg sitter etter tanken. Det skal ihvertfall den på AirBagit settet til Rune Andre. Så det vil ikke hjelpe på problemer med kompressor.

Trur det finnes noe kondensfjerner for luft systemer. På samme måte som til bensintanken.

Lastebiler har jo lufttørker, så burde jo være mulig å pønske ut noe til personbiler også .)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.