#1 Skrevet September 1, 2005 Er det noen som har peiling på om det er mulig å få dette til på en grei måte? Er jo litt mer futt i den enn gti maskinen? Hva må i så fall til??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 Funker fint det. se på denne tråden http://www.clubgti.com/forum/forum_posts.asp?TID=52550&PN=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2005 Er det noen som har peiling på om det er mulig å få dette til på en grei måte? Er jo litt mer futt i den enn gti maskinen? Hva må i så fall til??? Jeg har en 2.0 16v (ABF) motor i min golf 2, jeg kjøpte den ferdig i bilen, men motorfestene er samme på motorene. Det du trenger er ledningsnett, hjerner, bensinpumpe... Skal du ha dette godkjent i vognkortet må bilen tilredsstille kravene til en G60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2005 Takker for info... Har du en komplett liste over hva som skal til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...