#1 Skrevet September 1, 2005 her er synderen... ble pluttselig lekkasje kjørt over 10.000km uten at det har lekket, pluttselig lekker det som Fa*n! dårlig bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 hei igjen, har samme lekasjen på min vr6, men eg har ikkje så masse lekasje da , veldig lite faktisk, men må jo drive å etterfylle heile tida, det er litt kjedelig da . men tror du får bestillt termostathuset i aluminium fra statene en plass, da slepp du at den blir overoppheita og sprekkk sia den e av plast opprinnelig. men men, et helvete å komme til forå skifte pakkning og vettu.. MEN du , har du skifta til RØD kjøleveske?? husk at de e ganske viktig mtp at du har aluminiums topp i vr6 motoren..) good luck man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 var egentlig ikke noe problem og ta av huset, men må vente en uke før VAG får inn delene ifra tyskland, så nå kjører jeg volvo 850... Nei, har grønn kjøleveske, skal man ha rød altså??Bilen kom vel orginalt med grønn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2005 Det viktigste er vel at disse ikke blandes! alu topper skal vel helst ha rød, ja, men er ikke noe krise om ikke, bare IKKE BLAND de! skyll godt hvis du har tenkt å bytte til rød! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2005 sirkulasjonspuma er også defekt:( den har rustet/ brunnet opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2009 Hadde akkurat samme lekasje på min vr6! Byttet termostathuset men nå lekker det rett over vannpumpa, noen som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2009 Har vært VELDIG plaga med slanger på min jeg.dem ryker stadig vekk..men den som ryker flest ganger er inn og ut på oljekjøleren...ganske idiotisk den olje kjøleren på vr6 egentli?! får man rør til og ha der isteden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2009 hei igjen, har samme lekasjen på min vr6, men eg har ikkje så masse lekasje da , veldig lite faktisk, men må jo drive å etterfylle heile tida, det er litt kjedelig da . men tror du får bestillt termostathuset i aluminium fra statene en plass, da slepp du at den blir overoppheita og sprekkk sia den e av plast opprinnelig. men men, et helvete å komme til forå skifte pakkning og vettu.. MEN du , har du skifta til RØD kjøleveske?? husk at de e ganske viktig mtp at du har aluminiums topp i vr6 motoren..) good luck man Har du link til dette termostat huset i alu? Vet man får crakcpipen i alu. Men skulle gjerne hatt den i alu og. Sorry off topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...