#1 Skrevet September 1, 2005 JP har lansert nytt bodykit som ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 Deam! Det var helt RÅTT!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2005 Siklesikle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2005 Diskré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2005 Sånn i 1.8TQ blir min neste bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2005 Tror jeg ble forelsket i kveld jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 Hvor får man bestilt dette?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2005 Pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2005 Sikkelig fint, diskrè og ikke overdrevet som andre stylingkit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2005 mycket snyggt:) vil ha, vil ha:jegtarn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2005 Oioioi, er ikke no mer å si Det der var hvertfall noe som tiltrekte meg.. Cleant, diskrè, ja! Bare akkurat passe av alt, den perfekte stylingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2005 Hva er det nærmeste en kommer til 98 Passat Sedan i forhold til dette tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2005 Var ikke det et perfekt stylingkit så vet ikke jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 2, 2005 Pent, men synes at den nedre grillen kunne gått heilt ned ala s4 fangeren.. Ser ut som det kun er nedre del som skal skiftes.. nokre som har heimeside for dette produktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 2, 2005 Jeg VIL HA...... hvor får man bestilt?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2005 bump!!! noen som har noen linker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2005 Her tenker jeg http://www.vizages.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2005 Ser det er strap on på original fanger... derav prisen på ca 2 lapper... Den var igrunn ganske feit... ser ut til å være ganske enkel å få på også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 9, 2005 Det der var skikkelig fint! Men felga gjorde absolutt sin del av jobben også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2005 ja men så er jo felgene nesten halve bilen. sånn utseende messig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 12, 2005 Noen som vet om det er noen forhandlere i nærheten på denne stylingen? Nærmeste jeg fant på hjemmesiden deres var vel England mener jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 12, 2005 Norsk leverandør av JP-styling er nå: http://www.quality-autoimport.no Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 12, 2005 Norsk leverandør av JP-styling er nå: http://www.quality-autoimport.no Løp og kjøp! Finner den ikke jeg da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 18, 2005 Ligger ikke ute på siden enda. Ring så ordner han resten for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 14, 2005 11368.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...