#26 Skrevet Oktober 14, 2005 Tingen med denne stylingen som absolutt er verdt å merke seg; materiale den er produsert i. Purin er en form for plast som kan bøyes og tøyes noe helt utrolig uten å slå sprekker/knekke. Du kan ta fangeren og bøye den rundt uten å ødelegge den. Fangeren tar formen sin tilbake igjen når du slipper. Bare det alene er grunn til å velge denne stylingen framfor "vanlig" styling. Du slipper å kjøpe ny fanger etter å ha kjørt på en kant, eller fartsdump. Skal så absolutt vurdere dette kitet istedenfor Rieger sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 24, 2005 NOEN SOM FORTSATT HAR BILDENE ELLER? mistet mine: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 24, 2005 NOEN SOM FORTSATT HAR BILDENE ELLER? mistet mine: bh : http://www.vizages.com/products_view.php?pid=31 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 27, 2005 Akkurat slik det skal være, ikke ofte jeg liker styling, men dette så svinbra ut ! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...