#1 Skrevet September 1, 2005 Glemte en ting å diskutere i dag på møte, lurte på om det var noen intr. for å lage egen lokale hette-genser eller lignende . med feks. VACN Haugesund påryggen Glenn ove kan vell kansje sjekk opp det litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2005 Dette hadde jo vore tøft! Så kunne me markert oss litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2005 Veldig god ide Tore! F.eks Hadeland Lokallag har jo laget noen tøffe gensere vet jeg..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2005 Svarte me mannavondt merke!!! =o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2005 Glemte en ting å diskutere i dag på møte, lurte på om det var noen intr. for å lage egen lokale hette-genser eller lignende . med feks. VACN Haugesund påryggen Glenn ove kan vell kansje sjekk opp det litt. Helst eller lignende, er ikkje så stor fan av genser med innebygd hua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Skal sjekke opp i det jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 Hadde vært tøft med "lokallags-hettegenser" ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2005 Har sjekket opp med det andre firmaet i bygget, prøvde en type hettegenser som var veldig god å ha på seg, samt at den ikke var løs og hengede, men prisen var kanskje litt i overkant, er lovet pris fra 2 andre firma på mandag. er faktisk billigere å kjøpe 50stk enn 40stk... forstå logikken i det den som kan.. prisen varierer også veldig viss man skal ha trykk både fremme og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2005 Har sjekket opp med det andre firmaet i bygget, prøvde en type hettegenser som var veldig god å ha på seg, samt at den ikke var løs og hengede, men prisen var kanskje litt i overkant, er lovet pris fra 2 andre firma på mandag. er faktisk billigere å kjøpe 50stk enn 40stk... forstå logikken i det den som kan.. prisen varierer også veldig viss man skal ha trykk både fremme og bak. Guddis Glenn. da ser vi over halga hva det blir til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2005 En sort genser med en stilig logo hadde gjort seg ... Hva ca blir prisen da Glenn ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2005 En genser med logo hadde vært noe, men må si meg enig med Frode, hette kan jeg godt være foruten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2005 vel, kommer helt ann på om vi skal legge ett par tiere i lokallagskassa i tillegg, noe jeg syns vi bør gjøre, for å kunne ha økonomi til å gjøre noe videre, prisen på hette gensere blir ca slik: 153,- + mva pr stk, bare trykk på rygg. 188,- + mva pr stk, trykk på bryst og rygg. dette er ved bestilling av 50stk. men ta i ettertanke at dette er pris fra Tonjer Media, tror det er litt rabatter inni bildet her også, men ble anbefalt en annen plass som sikkert var vesentlig mye billigere, men her aventer jeg pris. Jeg kommer nok til å begynne å tenke på design av disse genserene over helga. Selv kommer jeg nok til å kjøpe 2-3stk. Men så var det om vi skulle ha gensere eller tskjorter da, jeg vil helst ha gensere, da disse blir brukt oftere, også nærmer det seg jo vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2005 vel, kommer helt ann på om vi skal legge ett par tiere i lokallagskassa i tillegg, noe jeg syns vi bør gjøre, for å kunne ha økonomi til å gjøre noe videre, prisen på hette gensere blir ca slik: 153,- + mva pr stk, bare trykk på rygg. 188,- + mva pr stk, trykk på bryst og rygg. dette er ved bestilling av 50stk. men ta i ettertanke at dette er pris fra Tonjer Media, tror det er litt rabatter inni bildet her også, men ble anbefalt en annen plass som sikkert var vesentlig mye billigere, men her aventer jeg pris. Jeg kommer nok til å begynne å tenke på design av disse genserene over helga. Selv kommer jeg nok til å kjøpe 2-3stk. Men så var det om vi skulle ha gensere eller tskjorter da, jeg vil helst ha gensere, da disse blir brukt oftere, også nærmer det seg jo vinter. Det var ikke så galen pris for en genser, synest kansje vi burde hatt VW og AUDI logoer foran og lakallag logo på rygg, elle ett eller annet stilig på ryggen Bør jo være litt kvalitet ute å går også, så de billigste er gjerne ikke de beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2005 kanskje vi kunne skaffet oss noen sponsorer?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2005 kanskje vi kunne skaffet oss noen sponsorer?! Skal høre litt på jobb. Har en del merker ligende med god kvalitet som må strykes på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 6, 2005 burde høre med sannesen også med sponsing/logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2005 Mulig de lokale bilrekvisita butikkene er med å sponser litt også..mekonomen,ais,bilextra+++??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 6, 2005 Må huske på at Genserene blir plutselig mye dyrere med ekstra logoer osv. da er det vertfall lurest å bruke samme farge som resten, altså sølv. fikk pris fra Kalleberg Tekstiltrykk i går, hun var vesentlig mye billigere på Tskjorter, men var faktisk dyrere på Gensere.. tror kvaliteten på Tonjer sine produkter er relativt høy. samme med Kalleberg, som tilbyr YOU produkter, er veldig fornøyd med de jobb tskjortene jeg har av YOU fabrikat. Venter fremdeles på pris fra Phønix Reklame, som skulle være den billigeste i følge en kollega, han leverer også god kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2005 Da har jeg fått pris fra phønix reklame, og han "vinner" med noen få marginer, men jeg har i tillegg fått vite at jeg får 10-15% rabatt hos Tonjer. Setter meg ned med utforminga av klærne i løpet av ett par dager, skulle vi tatt ett lite "styre" møte hvordan vi skal velge å gå frem? Fridtjov er vel offshore nå, men jeg, Tore og Tord kunne vel satt oss ned å diskutert litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2005 Da har jeg fått pris fra phønix reklame, og han "vinner" med noen få marginer, men jeg har i tillegg fått vite at jeg får 10-15% rabatt hos Tonjer. Setter meg ned med utforminga av klærne i løpet av ett par dager, skulle vi tatt ett lite "styre" møte hvordan vi skal velge å gå frem? Fridtjov er vel offshore nå, men jeg, Tore og Tord kunne vel satt oss ned å diskutert litt? ER det mulig å legge ut ca. forsalg ( bilde ) i denne tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 7, 2005 ja det er fullt mulig, må bare lage det først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2005 OBS! Dette er VELIDG kjappe skisser, for jeg er på farten nå, bare kom med forslag om plasseringer, Samt skrifttype forslag! (besøk http://www.1001fonts.com og http://www.acidfonts.com for skrifttyper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 8, 2005 OBS! Dette er VELIDG kjappe skisser, for jeg er på farten nå, bare kom med forslag om plasseringer, Samt skrifttype forslag! (besøk http://www.1001fonts.com og http://www.acidfonts.com for skrifttyper) Må vell gjerna ha tilatelse fra hovedstyre for å bruke org. logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 8, 2005 kanskje, vet ikke hvordan de andre lokallagene har praktisert dette enda jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 14, 2005 kanskje, vet ikke hvordan de andre lokallagene har praktisert dette enda jeg. Sendte deg mail, noe nytt.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...