#1 Skrevet September 2, 2005 Kan alle som kommer legge inn en reply til denne tråden? Jeg må planlegge hvor mange kilo gjær jeg må kjøpe inn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2005 æ kjæm... Med bolla å eventyrbrus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2005 Jeg kommer.... PS: noen som har videokanon til litt filmvisning utover kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2005 æ e så stor at du kan regn mæ som to, eller det vill si at æ melde på en fra klubben som ikke har nett akkurat no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 I'm in. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Jepp,kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 Får vel stille jeg også. Men det er på betingelsen at ingen mobber de store felga på "nybilen". Hører du Rune... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2005 15" på nybilen er fint dersom du er over 60 år og har gebiss.....men, det blir sikkert fete felger til våren regner jeg med, så jeg skal ikke mobbe deg...(så mye) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2005 Æ e me hvis æ får kom da. kjøre jo bare VW. men d må væl gå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2005 Kan alle som kommer legge inn en reply til denne tråden? Jeg må planlegge hvor mange kilo gjær jeg må kjøpe inn.... Kanskje jeg kommer innom en tur jeg å .... Er det noe jeg bør ta med=?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2005 vag party? hæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2005 Til de som ikke har vært med før på fest til meg, så stiller jeg med pizza (lett å svelge, lett å resirkulere?) og noe drikke. Vi skal se bilfilmer (fra årets treff m.m) og drikke oss fulle. Så skal vi ut og børne....med kamera og uten ASP. Hvis det er noen som har litt musikk hadde det vært kjekt om de har tatt med dette...min samling er noe begrenset... Prosjektør trenger vi også - hvem kan ta med det? Bakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2005 Jeg kommer.... PS: noen som har videokanon til litt filmvisning utover kvelden Kjæm æ å ... om de blir vist svænske kulturfilma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2005 Svensk og svensk....spille det noen rolle??? Bare det er høykultur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2005 Dette hørtes morro ut ja! tror jeg kommer en tur jeg og, hvis jeg får fri, skal varlse nærmere helgen! MvH Tom Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 6, 2005 Svensk og svensk....spille det noen rolle??? Bare det er høykultur? Håpe itj du har tænkt å vis fram privatsamlinga di ... da går æ ut å røyke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2005 Litt sen påmelding, men jeg kommer Har noe opptak fra ACR bl.a. som jeg kan ta med. Ikke spennende redigert, men bedre enn ingenting.... PS! "Don't drink & drive" ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2005 OK - da blir det børning først, så drikking! Ikke noe tull her, skal ikke drikke før man kjører....det blir for dumt. Er jo kanskje like lurt å børne først, slik at det er lyst ute så man får filmet sekvensen....Fredrik filmet sist i nattmodus, og alle som var der så ut som om de var med i Matrix - noget grønne tryner...manglet bare bokstavregnet... Børning Love er sendt inn som ønske på lokalradioen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 9, 2005 Noen som IKKE vet hvordan de kommer til meg? Send meg en PM så skal jeg svare med et kart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2005 Prosjektør trenger vi også - hvem kan ta med det? Bakken? Da er videokanon OK og XBox med filmer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 10, 2005 Kan jeg overføre noen alkohyler fra nå til i morra? PS: Det går rykter om urpremiere på Pudding @NGK Lånke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 10, 2005 seneste (?) påmelding kommer her NO drar æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 11, 2005 Takk for en bra kveld Rune! Imponerende service (hvordan er dagen i dag mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 11, 2005 Takk for en artig kveld! go mat å mye go drikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 11, 2005 Takk for at dere kom på selskap; utrolig kjekt med prosjektør og mange flotte bilfilmer (takk til Bakken). Formen i dag; sånn passe;-) - ryddet og vasket litt hus, og slappet av - ikke noe bilkjøring i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...