#1 Skrevet September 2, 2005 Dobbelkvakk!!! Tenkte jeg skulle kjøpe disse for å freshe opp litt innvendig, men... Gasspedalkappe R32: 522,- Clutcpedalkappe R32: 375,- Bremsepedalkappe R32: 375,- Fothviler v. side R32: 1526,- Totalt: 2798,- Har andre ting å bruke pengene på til den summen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2005 hvis du ikke har med fotvileren så blir det ikke så avskrekkende da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2005 kjøp på ebay.de så burde du få tilsvarende for pris godt under 1000,- inkl. moms og frakt. Har kjøpt tilsvarende og mener jeg totalt betalte 700-1000kr (inkl frakt og avgifter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2005 Helt klart det mest lønnsomme å handle disse på ebay ja! Fothvileren må være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 Pedalsett fra TT passer også på bilen din. Det kan jo være et alternativ.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Helt klart et alternativ, er vel ikke noe rimeligere disse heller regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 TT-oppsettet er omtrent halv pris av R32 oppsettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2005 Eller så går det an å bruke Golf 4 GTI Jubileum pedalkappene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2005 Dobbelkvakk!!!Tenkte jeg skulle kjøpe disse for å freshe opp litt innvendig, men... Gasspedalkappe R32: 522,- Clutcpedalkappe R32: 375,- Bremsepedalkappe R32: 375,- Fothviler v. side R32: 1526,- Totalt: 2798,- Har andre ting å bruke pengene på til den summen ja Hei Frode! Har et komplett sett til Golf R32 inkl forthviler du kan få kjøpt for kr 1.000 hvis du er interessert. Kan hentes på Skedsmokorset :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2005 Hei Frode! Har et komplett sett til Golf R32 inkl forthviler du kan få kjøpt for kr 1.000 hvis du er interessert. Kan hentes på Skedsmokorset :-) Passer det i en 99mod Audi A4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2005 Eller så går det an å bruke Golf 4 GTI Jubileum pedalkappene. De de er langt fra så dyre som r32. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2005 Passer det i en 99mod Audi A4 B5? Tviler jeg på, men selger kan godt få avklare dette selv når han er tilbake på jobb med nett Uansett blir vel VW R-utstyr litt galt på en Audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2005 Hmm,ok. Skulle hatt noen grommere pedaler i min enn de org. Noen som vet pris på S4 eller RS4 pedaler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2005 Hei Frode! Har et komplett sett til Golf R32 inkl forthviler du kan få kjøpt for kr 1.000 hvis du er interessert. Kan hentes på Skedsmokorset :-) Hei Jan Tore! Er du intressert i bare å selge fothvileren,eg har resten montert,men mangler denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2005 Alt dette før du kjøpt for en rimelig penge på ecstuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2005 tsssjj, bruk all sa pengan på na biln 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2005 Hei Jan Tore! Er du intressert i bare å selge fothvileren,eg har resten montert,men mangler denne. Gjerne det! Hvor mye er du villig å betale for fothvileren da? Kr 500? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 6, 2005 Gjerne det! Hvor mye er du villig å betale for fothvileren da? Kr 500? 500.-Er greit det,anse den som solgt.Vi tar resten på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...