#1 Skrevet September 2, 2005 Må skifte "viftereimen" på VR6'en og hører lageret på strammehjulet lager en del ulyder også, får man kjøpt kun lageret eller hele hjulet man skifter? Er det andre en møller som fører disse? Ser en del snakker om RØD kjøleveske også, er det noe spesielt navn på denne, og har de fleste bilrekvisita forhandlere slike? (Må sjekke hva som er på min... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2005 hei, ang rød kjøleveske kjøpte jeg det på bilextra , husker ikke navnet på den kanna , men var en ganske OK pris, ca.400 kr eller nokke for en 4 liter tror jeg det var, ganske dyrt men men, funker bra på min da , mere stabil i temperaturen ,) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 Ok, takker for svaret, noen som har peiling på det strammehjulet? (Skifter man hele, eller lageret i det?), har hørt at man kan smøre dem opp igjen, men er litt i tvil om dette selv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 Bumper denne jeg, ingen som vet om man må skifte hele stramme-hjulet til den reimen, eller om det går ann å bare skifte lageret?.... (Evt hvem andre en møller har disse tingene?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...