#1 Skrevet September 2, 2005 Sjefen min har en litt syk audi 80, og ønsker å vite om det er noen anbefalte plasser i Oslo området hvor han kan få service på denne? Er det noen anbefalte verksteder foruten møller? mvh, Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2005 Sjefen min har en litt syk audi 80, og ønsker å vite om det er noen anbefalte plasser i Oslo området hvor han kan få service på denne? Er det noen anbefalte verksteder foruten møller? mvh, Johan Audisentrum da? Vidar, Harald og Marius er alle meget erfarne Audifolk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2005 Hvordan ligger de i pris i forhold til Møller? Antar det er kost årsaker til at han ikke ønsker å bruke møller. Andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2005 har akkurat hatt bilen min på service hos Audisentrum, veldig godt fornøyd. Det er en gjeng som kan det de driver med. ambefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 Audisentrum da? Vidar, Harald og Marius er alle meget erfarne Audifolk. Du glemte Paul og Erik(?) + en til jeg ikke husker navnet på. Audisentrum konkurerer på service og pris som alle andre som selger noe. ta en telefon til Vidar så får du litt mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Du glemte Paul og Erik(?) + en til jeg ikke husker navnet på. Javisst, hvordan kunne jeg glemme dem. My bad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...