#26 Skrevet September 7, 2005 Var på Møller for å få grunninstillt gasspjeldet mitt og det hjalp ikke noe, jeg har akkurat samme problemet. Har sjekket motorfester og foringer og kan ikke finne noe slark der. Er det bare vi med AGU motoren som har dette problemet eller? Jeg har også en lei rykking i bilen hvis jeg slipper gassen fort. Ikke noe problem under vanlig kjøring, bare å passe på å gå forsiktig av gassen. Frykter at det er no motorfester eller kanskje girkassefestet som har skylda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 7, 2005 Høres dette som et "dunk", bak i bilen? Plaget med dette, samt vibrasjon fra 120 kmt. Det er et veskefylt feste i bakkant av girkassen, det lekker hos meg, kan det være dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 7, 2005 Ifølge Roar så var du da på møller for å få tatt av batteripolen......... Har du peiling på hvordan de foretok denne grunninnstillingen? Kanksje det kan gerjast på andre måtar og, men det skal hjelpe å ta av batteripolen ei stund. Vist det ikkje var at du skulle slå på tenninga og køyre vindusviskaren opp og ned 2 ganger mens du blinkar med nødblinken og vrir på rattet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 9, 2005 Hvorfor rykker det så fælt når jeg slipper gassen? 97-mod a4 1,8t På enkelte biler er det slik, andre biler er det ikke det i det hele tatt. Kjørte tidligere en dag her en; Golf 01-mod 1,8t som ikke var sånn, den var jevn selv om man slapp opp gassen. Det jeg lurer på er om det rett å slett er utviklingen på bilene som har bedret seg eller om det kan være noe som evt kan skiftes ut? At det er slitasje på noe? kan være pga dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har også problem med rykking - golf gti 99 mod med agu motor. Hva er det bildet av ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 9, 2005 det er bilde av eit feste på dogbone motorfestet skulle gjerne hatt oly foring på denne foringen og.. noken som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 12, 2005 Hvor mye slark er det normalt i denne foringen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 12, 2005 Her da? http://www.powerflex.no/prislister/audia3.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 12, 2005 Her da? http://www.powerflex.no/prislister/audia3.htm Eg ekje sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...