Rykket man får da man slipper gassen?!?

Anbefalte innlegg

Var på Møller for å få grunninstillt gasspjeldet mitt og det hjalp ikke noe, jeg har akkurat samme problemet. Har sjekket motorfester og foringer og kan ikke finne noe slark der.

Er det bare vi med AGU motoren som har dette problemet eller?

Jeg har også en lei rykking i bilen hvis jeg slipper gassen fort. Ikke noe problem under vanlig kjøring, bare å passe på å gå forsiktig av gassen. Frykter at det er no motorfester eller kanskje girkassefestet som har skylda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres dette som et "dunk", bak i bilen? Plaget med dette, samt vibrasjon fra 120 kmt. Det er et veskefylt feste i bakkant av girkassen, det lekker hos meg, kan det være dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Roar så var du da på møller for å få tatt av batteripolen......... : smil :

Har du peiling på hvordan de foretok denne grunninnstillingen?

Kanksje det kan gerjast på andre måtar og, men det skal hjelpe å ta av batteripolen ei stund. Vist det ikkje var at du skulle slå på tenninga og køyre vindusviskaren opp og ned 2 ganger mens du blinkar med nødblinken og vrir på rattet.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor rykker det så fælt når jeg slipper gassen?

97-mod a4 1,8t

På enkelte biler er det slik, andre biler er det ikke det i det hele tatt.

Kjørte tidligere en dag her en; Golf 01-mod 1,8t som ikke var sånn, den var jevn selv om man slapp opp gassen.

Det jeg lurer på er om det rett å slett er utviklingen på bilene som har bedret seg eller om det kan være noe som evt kan skiftes ut? At det er slitasje på noe?

kan være pga dette:

128_2899_web.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også problem med rykking - golf gti 99 mod med agu motor.

Hva er det bildet av ? ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bilde av eit feste på dogbone motorfestet

skulle gjerne hatt oly foring på denne foringen og..

noken som har? : klø :

128_2888_web.JPG

128_2896_web.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye slark er det normalt i denne foringen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.