Anbefalte innlegg

må kjøpe meg senke sett nå.. fant ut at fjærene som sitter på bilen er kappa : mad :

så har dere noen erfaringer ambefalinger om hva jeg bør satse på. tenker på ca 40 mm senk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må kjøpe meg senke sett nå.. fant ut at fjærene som sitter på bilen er kappa : mad :

så har dere noen erfaringer ambefalinger om hva jeg bør satse på. tenker på ca 40 mm senk..

bruker selv 30mm senk fra einbach, kjempefornøyd med dette oppsettet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en smakssak hva en liker det. men jeg ville gått for 60/40 senk. Hadde selv 40/40 før, og var ikke fornøyd med det. ble mye mye bedre med 60/40. men kommer vel ann på hva en liker? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe bilde av de forskjellige senk?

hadde vært spennende å sett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir bilen jevnt mellom fremme og bak med 35 35 kw fjører?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sitter det Eibach 60/40 senk

Audi senk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir bilen jevnt mellom fremme og bak med 35 35 kw fjører?

Nei !

Det er forskjellige høyder mellom hjul og skjermkant foran og bak, ca 2 cm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 60/40 senk fra H&R. er fornøyd og synes bilen er passe lav for norske forhold! Kan godt tenke meg justerbart, så det er kanskje noe for deg?

Men her er bilde av bilen min med 60/40 ;)

IMG_5861.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde ikkegå for noe annet enn 60/40 eller justerbart,ellers så blir du nok skuffa... 60/40 er ikke så mye som det høres ut som,for A4'n er jo ganske høy orginal... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde ikkegå for noe annet enn 60/40 eller justerbart,ellers så blir du nok skuffa... 60/40 er ikke så mye som det høres ut som,for A4'n er jo ganske høy orginal... : rolleyes

du får det godkjent når du har 60/40? eller

for en jo en lur ting å ha det godkjent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ikke gjennom Eu, men måtte bare valse hjulbuene på bilen. så regner med det går greit, ellers er det ikke no prob med 60/40 senk. Bare få med TUV papirer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke senkinga i seg sjøl som gjør at du må valse hjulbuer, det er det vel valg av felger som gjør (ET-innpress).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joo.. ja.. kan vell stemme det vell. Men hadde jeg ikke senka, så hadde jeg heller ikke trengt å valse ;) så en ting drar med seg mer.

Må ha litt felger på bilen om man skal senke da. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din må jo være rimlig stiv med 19 tommere på.

Hvor breie er de og hva slags innpress har du ?

Bilen min er egentlig litt for stiv synes jeg, med 17 tommere og 60/40 senk på, men nå er det en familiebil jeg har da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din må jo være rimlig stiv med 19 tommere på.

Hvor breie er de og hva slags innpress har du ?

Bilen min er egentlig litt for stiv synes jeg, med 17 tommere og 60/40 senk på, men nå er det en familiebil jeg har da :)

er stiv nok ja :) Felgene er 9,5x19 med ET på 35. Dekkene er 235/35/19

Er veldig behagelig å kjøre på. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er godkjent senka 45/45 i vognkortet.. men fjørene er jo kappa så den er jo mye lavere enn det.. og alt for myk.. så må gjøre noe med det.. vurderer 60/40.. blir det noe problem på eu godkjenning med det, når den er godkjent 45/45?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er godkjent senka 45/45 i vognkortet.. men fjørene er jo kappa så den er jo mye lavere enn det.. og alt for myk.. så må gjøre noe med det.. vurderer 60/40.. blir det noe problem på eu godkjenning med det, når den er godkjent 45/45?

Tja.. egentlig skal man jo godkjenne et nytt senkesett om det er forskjellig fra det du har.. Men er det godkjent i vognkortet så går det vel som regel greit om de ikke sjekker veldig nøye hva som står i vognkort og på fjørene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er godkjent i vognkortet ja. er ikke noe problem det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.