#1 Skrevet September 2, 2005 må kjøpe meg senke sett nå.. fant ut at fjærene som sitter på bilen er kappa så har dere noen erfaringer ambefalinger om hva jeg bør satse på. tenker på ca 40 mm senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2005 må kjøpe meg senke sett nå.. fant ut at fjærene som sitter på bilen er kappa så har dere noen erfaringer ambefalinger om hva jeg bør satse på. tenker på ca 40 mm senk.. bruker selv 30mm senk fra einbach, kjempefornøyd med dette oppsettet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2005 Er jo en smakssak hva en liker det. men jeg ville gått for 60/40 senk. Hadde selv 40/40 før, og var ikke fornøyd med det. ble mye mye bedre med 60/40. men kommer vel ann på hva en liker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2005 har ikke noe bilde av de forskjellige senk? hadde vært spennende å sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2005 blir bilen jevnt mellom fremme og bak med 35 35 kw fjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2005 Her sitter det Eibach 60/40 senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2005 blir bilen jevnt mellom fremme og bak med 35 35 kw fjører? Nei ! Det er forskjellige høyder mellom hjul og skjermkant foran og bak, ca 2 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2005 Jeg har 60/40 senk fra H&R. er fornøyd og synes bilen er passe lav for norske forhold! Kan godt tenke meg justerbart, så det er kanskje noe for deg? Men her er bilde av bilen min med 60/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2005 Du burde ikkegå for noe annet enn 60/40 eller justerbart,ellers så blir du nok skuffa... 60/40 er ikke så mye som det høres ut som,for A4'n er jo ganske høy orginal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2005 Du burde ikkegå for noe annet enn 60/40 eller justerbart,ellers så blir du nok skuffa... 60/40 er ikke så mye som det høres ut som,for A4'n er jo ganske høy orginal... du får det godkjent når du har 60/40? eller for en jo en lur ting å ha det godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2005 Jeg kom ikke gjennom Eu, men måtte bare valse hjulbuene på bilen. så regner med det går greit, ellers er det ikke no prob med 60/40 senk. Bare få med TUV papirer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2005 Det er vel ikke senkinga i seg sjøl som gjør at du må valse hjulbuer, det er det vel valg av felger som gjør (ET-innpress). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2005 joo.. ja.. kan vell stemme det vell. Men hadde jeg ikke senka, så hadde jeg heller ikke trengt å valse så en ting drar med seg mer. Må ha litt felger på bilen om man skal senke da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2005 Bilen din må jo være rimlig stiv med 19 tommere på. Hvor breie er de og hva slags innpress har du ? Bilen min er egentlig litt for stiv synes jeg, med 17 tommere og 60/40 senk på, men nå er det en familiebil jeg har da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2005 Bilen din må jo være rimlig stiv med 19 tommere på.Hvor breie er de og hva slags innpress har du ? Bilen min er egentlig litt for stiv synes jeg, med 17 tommere og 60/40 senk på, men nå er det en familiebil jeg har da er stiv nok ja Felgene er 9,5x19 med ET på 35. Dekkene er 235/35/19 Er veldig behagelig å kjøre på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2005 bilen min er godkjent senka 45/45 i vognkortet.. men fjørene er jo kappa så den er jo mye lavere enn det.. og alt for myk.. så må gjøre noe med det.. vurderer 60/40.. blir det noe problem på eu godkjenning med det, når den er godkjent 45/45? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2005 bilen min er godkjent senka 45/45 i vognkortet.. men fjørene er jo kappa så den er jo mye lavere enn det.. og alt for myk.. så må gjøre noe med det.. vurderer 60/40.. blir det noe problem på eu godkjenning med det, når den er godkjent 45/45? Tja.. egentlig skal man jo godkjenne et nytt senkesett om det er forskjellig fra det du har.. Men er det godkjent i vognkortet så går det vel som regel greit om de ikke sjekker veldig nøye hva som står i vognkort og på fjørene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 6, 2005 Er godkjent i vognkortet ja. er ikke noe problem det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...