#1 Skrevet September 2, 2005 Noen som vet hvilken gruppe som spiller sangen "love is in the air" på den nye vw reklamen. Video link, save as... Vet at det er Cat Stevens eller John Paul Young som har orginalen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2005 Noen som vet hvilken gruppe som spiller sangen "love is in the air" på den nye vw reklamen.Vet at det er Cat Stevens eller John Paul Young som har orginalen.... En ihuga leser på Propaganda sine sider fikk følgende svar fra Møller angående samme spørsmål: "Remixen av "Love is in the air" er skreddersydd til reklamefilmen om Volkswagen Golf. Den er laget av Massive Music i Nederland, men er en ufullstendig versjon (kun ca 60 sek) som du ikke vil finne noe sted på nettet. Det vurderes å lage fullversjon, men om og når denne eventuellt er klar er foreløpig usikkert. Vi håper dette besvarer din henvendelse, og ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider. mvh Tom Sagerud Kundesenter Harald A. Møller AS " Ellers tror jeg "grunnmixen" er fra : Milk & Sugar vs John Paul Young - Love Is In The Air 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 En ihuga leser på Propaganda sine sider fikk følgende svar fra Møller angående samme spørsmål:"Remixen av "Love is in the air" er skreddersydd til reklamefilmen om Volkswagen Golf. Den er laget av Massive Music i Nederland, men er en ufullstendig versjon (kun ca 60 sek) som du ikke vil finne noe sted på nettet. Det vurderes å lage fullversjon, men om og når denne eventuellt er klar er foreløpig usikkert. Vi håper dette besvarer din henvendelse, og ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider. mvh Tom Sagerud Kundesenter Harald A. Møller AS " Ellers tror jeg "grunnmixen" er fra : Milk & Sugar vs John Paul Young - Love Is In The Air Fillær'n Har "skaffet" meg remix'n med Milk & Sugar men synes den på reklamen var kulere... Får håpe de lager en fullversjon Takker for svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...