Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe et "prisgunstig" gewinde til min golf 1, og lurte på om noen hadde noen erfaringer med litt billigere gewinder, som feks. supersport? :confused:

Er jo fullt klar over at det ikke er samme kvalitet som de dyrere, men skal bare ha noe ok for min bil nr.2.

Har sett en del på ebay, og der selges supersport for ca 350 euro og dette er jo ikke så ille : smil :

Takker for alle svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på å kjøpe et "prisgunstig" gewinde til min golf 1, og lurte på om noen hadde noen erfaringer med litt billigere gewinder, som feks. supersport? :confused:

Er jo fullt klar over at det ikke er samme kvalitet som de dyrere, men skal bare ha noe ok for min bil nr.2.

Har sett en del på ebay, og der selges supersport for ca 350 euro og dette er jo ikke så ille : smil :

Takker for alle svar.

Hadde supersport på min golf tidligere og som alternativ til kun senkefjærer eller ett billig komplett sett er det helt greit.

spørs litt på bruken.... ville ikke akkurat satt det på en ræserbil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, så er det ikke en reserbil : smil :

Skal bare brukes til å kjøre på vanlig veg med, og da trenger jeg ikke noe supert til den bilen.

 

Er bare å komme med flere anbefalinger også om noen har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte formel k.. det var ikke så dyrt! se tråden på einsern min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte formel k.. det var ikke så dyrt! se tråden på einsern min..

Har sett den tråden ja, og det er jo også et alternativ, men fant ikke til golf 1 på ebay nå, bare en del andre merker og nyere golfer. Kjøpte du fra et firma på ebay,eller privatperson?

Hvordan er forresten formel k gewinden? er du fornøyd med det til å være et "billig" gewinde? :confused:

 

Takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en privatperson tror jeg.. Ang. kjøreegenskaper så vet jeg ærlig talt ikke! Har bare kjørt den noen meter etter at jeg monterte det. Blir nok ikke mulighet til å teste det på en stund heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.