#1 Skrevet September 3, 2005 Legg bilda fra høstmønstringa her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2005 Legg bilda fra høstmønstringa her... Ingen som har tatt bilder?... var på jobb og fikk ikke vært der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 Ingen som har tatt bilder?... var på jobb og fikk ikke vært der... Kanskje litt tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2005 Ikke noe er for tidlig.. Hadde jeg snudd meg rundt så hadde jeg kanskje fått med litt oversiktsbilde av vw/audi oxo... Men fikk da med litt av 3 porsche'r som var ganske greie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2005 Ikke noe er for tidlig.. Hadde jeg snudd meg rundt så hadde jeg kanskje fått med litt oversiktsbilde av vw/audi oxo... Men fikk da med litt av 3 porsche'r som var ganske greie... Hehe... fotokongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2005 Hehe... fotokongen You took the words out of my mouth. Vellykka bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2005 Jaja... Får legge ut et par bilder i riktig retning da... Bilde av den berømte oppretter (anbefales av omtrent alle tror jeg) og bilde av en rs4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2005 Legger ut noen bilder her. Kommer med en link til albumet mitt senere der ALLE bildene blir lagt. Er det noen som vil ha et bilder i full størrelse så send meg en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2005 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2005 Her er noen jeg tok: OBS: Store bilder (Høyoppløselig versjoner er 3-5MB) Høyoppløselig: Bilde 2 Høyoppløselig: Bilde 3 Høyoppløselig: Bilde 4 Høyoppløselig: Bilde 5 Høyoppløselig: Bilde 6 Høyoppløselig: Bilde 7 Høyoppløselig: Bilde 8 Høyoppløselig: Bilde 9 Høyoppløselig: Bilde 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2005 Her er noen jeg tok: OBS: Store bilder (Høyoppløselig versjoner er 3-5MB) Høyoppløselig: Bilde 11 Høyoppløselig: Bilde 12 Høyoppløselig: Bilde 13 Høyoppløselig: Bilde 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2005 Her er noen jeg tok: OBS: Store bilder (Høyoppløselig versjoner er 3-5MB) Høyoppløselig: Bilde 15 Høyoppløselig: Bilde 16 Høyoppløselig: Bilde 17 Høyoppløselig: Bilde 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2005 Noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2005 Noen bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2005 bildene ble helt utrolig ørjan og andreas... tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2005 2 Til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2005 Her er noen jeg tok: OBS: Store bilder (Høyoppløselig versjoner er 3-5MB) Høyoppløselig: Bilde 20 Høyoppløselig: Bilde 21 Høyoppløselig: Bilde 22 Høyoppløselig: Bilde 23 Høyoppløselig: Bilde 24 Høyoppløselig: Bilde 25 Høyoppløselig: Bilde 26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2005 Sist, men ikke minst: Høyoppløselig: Bilde 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 3, 2005 En stor takk til fotografene. Andreas og Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 3, 2005 Da ligger alle bildene jeg tok her: http://foto.vg.no/show_album.php?aid=868191&palbum=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 3, 2005 Kjempefint treff selv om "Michèle" harka litt, takk for hjelp Tor Olav... Her er mitt bidrag, nøye tilrettelagt for dere kresne forumbrukerer... http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/gjovik.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 3, 2005 Synd ikke jeg fikk vært der,så helt konge ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 4, 2005 jeg var der,men har ikke camera som funker.. takk for utrolig fine bilder..og tøff "film" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 4, 2005 Om noen VACN-medlemmer leser her, så kan de gjerne legge linken ut i denne tråden. Er ikke medlem (enda), så får ikke skrevet noe innlegg på det forumet.. http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...