#1 Skrevet Mai 3, 2004 Blir det noe "klubb-opplegg" her eller? og tar dere imot "fremmede"? Hvordan er det med overnatting i området forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2004 Jeg er med og stiller ut kjerra mi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Blir det noe "klubb-opplegg" her eller? og tar dere imot "fremmede"? Hvordan er det med overnatting i området forresten? Ifølge denne linken: http://www.race4fun.net/events.html Utdrag fra linken over: Det er muligheter for camping på selve plassen og for dem som ønsker hotell så er det 2 hoteller rett i nærheten : Bryne Kro og Motell samt Jæren hotell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2004 heyhey!!! må jo være med på det så klart. men vi bør dra samla!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2004 Klart vi må reise samlet! Noe som skal bo på hotell? Fluktstol m/ølholder, par kasser øl, litt pølser og en varme jakke til natta. Det er vel man trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2004 Hvordan ligger det an med påmelding og slikt? Til utstillinga? Noen som har kontrollen på det? Ny fanger og lister veldig snart på plass!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2004 må vel lakkes først??hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen må vel lakkes først??hihi Jada.... Men Bobbas er jo rask på labben han Bare jeg får alt på plass til 28., så er jeg fornøyd jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2004 jaja... kan ver an e raske i avtrekkaren, men ikkje t noge aent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Klart vi må reise samlet! Noe som skal bo på hotell? Fluktstol m/ølholder, par kasser øl, litt pølser og en varme jakke til natta. Det er vel man trenger? ] Er det noe planlagt her?? Hvor mange skal utover, og er det noen andre som skal stille ut? Hadde jo vært kult og stått samlet da... Evt noen som organiserer med påmelding, eller er dette noe vi må ordne selv? Er vel sikkert plass til alle uansett...?? Gleder meg ihvertfall! Fredagen går med til pussing og gnikking på bilen (og forhåpentligvis montering av ny bakfanger)*krysse fingre* Sitter nå forøvrig og koser meg på Kreta, og er tilbake på torsdag. Må jo innrømme av jeg savner bilen litt da....hehe Hvor enn patetisk det måtte høres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2004 Jeg har ikke bil til treffet Men jeg regner med at jeg ta turen utover. Vet ikke om det blir på fredag eller lørdag. Ikke så mye liv/interrese for det her enda. Men jeg regner vel med at det må være noen her fra lokallaget som skal utover?!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2004 driver og bygger anlegg for harde livet nå. har hatt noen 14-timers dager nå. ikke så mye igjen. skal nok utover på treffet. blir nok ikke overnatting men. også måtte det jo plutselig dukke opp en konf på søndag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2004 E d ikke herligt Blir nok ikke overnatting på mg heller... Men ut å kikke ska eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2004 Når er det folket skal utover å se? Kanksje jeg vil "joine" noen andre VAG folk enn å tusle rundt der ute aleina!? Tenkt å ta turen ut i morra og evt være med på feesten, eller ta turen ut på søndagen når utstillingskonkurransen er??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2004 Jeg skal utover i morgen, og kommer til å stille ut bilen min sammen med AST, som skal ha stand der. Ikke sikker på hvor det blir, men er der vel fra kl 11 ca og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2004 Jeg får prøve å rote meg utover i den tiden!? Flere her som skal bli med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 30, 2004 Da har jeg haatt meg en liten tur ut til Bryne. Uten kamera denne gangen. Håper det var noen andre som kunne legge ut noen bilder?? Ikke det helt store VAG oppmøte, men treffet har et bra potensiale til å bli noe større. Ellers så var det noe sexy carwash at et par damer som vaska mer på hverandre enn på bilen og en granada som "spolet" litt gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 30, 2004 Et lide "vaske" bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 31, 2004 Opprinnelig postet av Tor Inge Åsen Et lide "vaske" bilde... Skal si du har fått med deg det viktigste:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 17, 2004 Hvem her var der? Så ihvertfall deg i passaten sammen med de to andre i AST. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 18, 2004 Det var et labert oppmøte fra Stv.lokallag Tror det var bare Erik som stilte ut sin passat, Ellers så var jeg og Øyvind (A3), Tor inge innom og så. Ellers så var Trond G. fra vestlandet et sted og stilte ut sin røde Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 18, 2004 Ja jeg fikk snakket med Trond G. Flott bil han har! Slags A3 kjørte Øyvind? Sort en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 18, 2004 Nei, han kjører en Sølvfarget A3 med 18" og polerte felgkanter. Rimeligt greit stylet forsåvidt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...