#1 Skrevet September 3, 2005 Har lagt ut en tråd tidligere angående det her, men ikke fått no svar, så her prøver jeg igjen.... Bilen min fusker rimelig fælt om dagen, og nå har den til og med begynt å stoppe ( noe som har skapt litt kaos i trafikken for meg ). Det er ikke så ille hvis jeg bare starter bilen og lar den gå på tomgang, men hvis jeg kjører så fusker den mellom gira, altså når jeg clutcher og turtallet synker. Spesiellt når jeg bremser ned i kryss og lignende, så er det akkurat som om den fusker idet hjula er på vei til å stoppe. Skjønner IKKE hva dette kan være, og er rimelig lei denne dritten Så jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette problemet... Svar mottas med STOR takk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2005 2,3 20v har vel elektronisk innsprut? og om ikke annet så er det i alle fall ke3-jettronic på den og da burde du kunne greie å sjekke feilkoder først. Så har du en pekepinn videre på hva som er galt. Det kan jo være ganske mye rart som forårsaker problemene på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2005 Umiddelbart synes jeg det høres ut som en vakum eller innsugslekkasje. Prøv å spraye startgass rundt alt som har med innsug osv å gjøre og hør om bilen ruser seg opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...