Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye en luftmengdemåler til en 1.8t koster på Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1162,- hvis jeg ikke tar helt feil! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1162,- hvis jeg ikke tar helt feil! ;)

Hehe, jeg betalte 3975,- hos ES Tuning. Lukter svindel her ja! De sa den kosta rundt 5000 på Møller. ¤#%¤#% møkkabutikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg betalte 3975,- hos ES Tuning. Lukter svindel her ja!

Alle LMM som er byttedeler koster 1162,- hos oss mener jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg blitt grundig lurt av ES Tuning! Betalte som sagt 3975,- hos de på fredag. PLUSS de tok min gamle luftmengdemåler og "sendte den i retur"

De sa også at de hadde handlet denne delen privat hos Møller, så salget måtte gå utenom ES Tuning, dermed fikk jeg ikke noen kvittering.

Hvilke rettigheter har jeg til å heve kjøpet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg blitt grundig lurt av ES Tuning! Betalte som sagt 3975,- hos de på fredag. PLUSS de tok min gamle luftmengdemåler og "sendte den i retur"

De sa også at de hadde handlet denne delen privat hos Møller, så salget måtte gå utenom ES Tuning, dermed fikk jeg ikke noen kvittering.

Hvilke rettigheter har jeg til å heve kjøpet?

Vet ikke helt hvilke rettigheter du har nei...Du får undersøke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftmassemåler *pirke pirke* :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg betalte 3975,- hos ES Tuning. Lukter svindel her ja! De sa den kosta rundt 5000 på Møller. ¤#%¤#% møkkabutikk!

De kosta opp imot 5000 før de kom som byttedeler, men det er en stund siden nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, personlig hadde blit rimelig greit FORBANNET! Men som jeg har også begynt med noen ganer er å ta ett par telefoner rundt å hører på priser, orginalt og uorginalt. kommer litt ann på hva slags deler. det dreier seg om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg har fått en sms fra Hans på ES Tuning nå der han skriver han har ringt på fredag og fått prisen på denne. For all del, jeg er ikke ute etter å henge ut noen her! Men som sagt...alle massemålerene vi har på lager som er BYTTEDELER koster 1162,- Mulig dette var en av de som ikke var byttedel da!

Beklager Hans/ES Tuning - Det var ikke noe negativt fra min sin side her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftmassemålere fra tidlige 1.8T er det vel ikke innbytte på, og de er da betydelig dyrere når det ikke er innbytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå sjekket litt og massemåler (037 906 461 CX) koster 1162,- hos Møller Trondheim AS! ÆDDA BÆDDA!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg! Jeg kjøpte nettopp en via Mekonomen til "innbyttepris". Innbyttepris med VACN rabatten ble ca. 2700kr. Nå ble denne mandagen en dårlig mandag. Føler meg lurt. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg! Jeg kjøpte nettopp en via Mekonomen til "innbyttepris". Innbyttepris med VACN rabatten ble ca. 2700kr. Nå ble denne mandagen en dårlig mandag. Føler meg lurt. : gråter :

Hvis det er gammeltypen måler du har, så har du fått en god pris, men hvis det er nytypen så har du betalt nok ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er gammeltypen måler du har, så har du fått en god pris, men hvis det er nytypen så har du betalt nok ;)

Så en massemåler som passerte meg her nå! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hvilket årsmodell gjelder byttedelavtalen på lmm på Audi A4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta på min 98 mod Golf GTI, betalte 970 eller noe med klubbrabatt og Møller.

På "bilextra" skulle de ha nærmere 4.000 for samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hvilket årsmodell gjelder byttedelavtalen på lmm på Audi A4?

Kommer an på hvilken motor du har. Forksjellige massemålere etter hvilken motor det er. Men tror skillet på 1.8T ligger i 98 en plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.