#1 Skrevet September 4, 2005 Noen som har peiling på hva man må ut med for å få 2 forstoler og baksete til Audi A6 C5 Avant i Recaro. Ser at NBS har et RS6 interiør, men det koster sikkert skjorta. (tenker da på et svart eller svart/grått interiør. Lyst er ikke av interesse.) Hva kan jeg få for mitt interiør? Det er et strøkent svart skinninteriør. Sportsstoler foran, med elektrisk heving og korsryggstøtte. Tenkte kanskje å bytte interiør etter nyttår, men da må jeg sikkert spare litt peng....eller jobbe inn litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2005 For å si det sånn, det er iallefall ikke billig Et vanlig skinn interiør på NBS brukt, koster vel mellom 15-18000 kr, så da må en vel litt høyere opp når det gjelder recaro skinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2005 Her er et komplett RS6 Recaro til salgs i Sverige. 26 000,- SEK som tilsvarer 22 682,- NOK. Vet ikke hvordan det er prismessig jeg, men hvis vanlig Recaro ligger opp mot 18 000,- så er det vel ikke så ille http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~163796__hl~audi_rs6_recaro_inredning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2005 Du finner helt sikkert mye av det i tyskland også, på ebay feks. det er vel mye bedre å kjøpe det i utlandet, er mye penger å spare på det har jeg erfart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2005 Noen som har gode sider å søke etter slikt på? Finner ikke noe på ebay.de iallefall. Likte det interiøret i sverige...26000skr er jo ikke all verden. Koster vel rundt 30000nkr med frakt da til Norge. (Får vente til vinteren å se om det er penger å oppdrive) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2005 Noen som har gode sider å søke etter slikt på? Finner ikke noe på ebay.de iallefall. Likte det interiøret i sverige...26000skr er jo ikke all verden. Koster vel rundt 30000nkr med frakt da til Norge. (Får vente til vinteren å se om det er penger å oppdrive) 26000sek = ca 22000 nok..8000 i frakt høres drøyt ut, regn med ca 2000 om selger kan levere de inn på terminal. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2005 22 000 NOK er ikke noe å si på mener jeg. Jeg har selv Recaro skinn i min GTi, og nytt koster det 30000, og det er helt sikkert ikke billigere i A6. Og siden det er skinn trenger jo du ikke å tenke så mye på slitasjen, det såg jo kjempepent ut:) Og om du ikke har prøvd de der, du sitter som støpt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2005 Hmm, var litt spennende det interiøret der.... Får vel sjekke kontofon da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2005 Her er et komplett RS6 Recaro til salgs i Sverige. 26 000,- SEK som tilsvarer 22 682,- NOK. Vet ikke hvordan det er prismessig jeg, men hvis vanlig Recaro ligger opp mot 18 000,- så er det vel ikke så ille http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~163796__hl~audi_rs6_recaro_inredning Passer dette rett i en 99mod A4 Sedan? Edit: Så det var i fra RS6 ja,trodde det var RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2005 Her er komplett skinn/alcatara fra Allroad til 7500,- SEK/bud. Ikke sportseter akkurat men... I Sverige dette også http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~168562__hl~a6_komplett_skinn_alcatara_inr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...