Recaro interiør i Audi A6

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hva man må ut med for å få 2 forstoler og baksete til Audi A6 C5 Avant i Recaro. Ser at NBS har et RS6 interiør, men det koster sikkert skjorta. (tenker da på et svart eller svart/grått interiør. Lyst er ikke av interesse.)

 

Hva kan jeg få for mitt interiør? Det er et strøkent svart skinninteriør. Sportsstoler foran, med elektrisk heving og korsryggstøtte.

 

Tenkte kanskje å bytte interiør etter nyttår, men da må jeg sikkert spare litt peng....eller jobbe inn litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, det er iallefall ikke billig : rolleyes

Et vanlig skinn interiør på NBS brukt, koster vel mellom 15-18000 kr, så da må en vel litt høyere opp når det gjelder recaro skinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner helt sikkert mye av det i tyskland også, på ebay feks. det er vel mye bedre å kjøpe det i utlandet, er mye penger å spare på det har jeg erfart : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gode sider å søke etter slikt på?

 

Finner ikke noe på ebay.de iallefall.

 

Likte det interiøret i sverige...26000skr er jo ikke all verden. Koster vel rundt 30000nkr med frakt da til Norge. (Får vente til vinteren å se om det er penger å oppdrive)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gode sider å søke etter slikt på?

 

Finner ikke noe på ebay.de iallefall.

 

Likte det interiøret i sverige...26000skr er jo ikke all verden. Koster vel rundt 30000nkr med frakt da til Norge. (Får vente til vinteren å se om det er penger å oppdrive)

 

26000sek = ca 22000 nok..8000 i frakt høres drøyt ut, regn med ca 2000 om selger kan levere de inn på terminal.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 000 NOK er ikke noe å si på mener jeg. Jeg har selv Recaro skinn i min GTi, og nytt koster det 30000, og det er helt sikkert ikke billigere i A6. Og siden det er skinn trenger jo du ikke å tenke så mye på slitasjen, det såg jo kjempepent ut:)

 

Og om du ikke har prøvd de der, du sitter som støpt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, var litt spennende det interiøret der.... Får vel sjekke kontofon da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et komplett RS6 Recaro til salgs i Sverige. 26 000,- SEK som tilsvarer 22 682,- NOK. Vet ikke hvordan det er prismessig jeg, men hvis vanlig Recaro ligger opp mot 18 000,- så er det vel ikke så ille

 

 

 

http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~163796__hl~audi_rs6_recaro_inredning

 

Passer dette rett i en 99mod A4 Sedan? : klø :;)

 

Edit: Så det var i fra RS6 ja,trodde det var RS4. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.