Stavanger: Behandling - matt lakk

Anbefalte innlegg

E dår någen her så har någen goe tips om kor eg kan få ein rimelige behandling te bilen min? Tenke på boning og sånnt. :o Lakken min e blitt ganske matt, men eg har ikkje råd te å fa ann' lakkerte ennå. Har bont ann' 2 gangår sjøl nå i år, men alligavel ikkje fornøyde. : bh :

 

-mathias

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e jo washman i sandnes, har skillz di. men først ville eg ha prøvt litt mer selv, gå over me en litt grov rubbing så over me en glans finish til slutt. kjøp meguiar sine produkter ,noe av det beste som er på markedet. evt 3m sine produkter da, men koster en del

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en veldig matt rød Mk1 GTi før. Brukte da Autoglym sin "paint renovator" og deretter Autoglym bonemiddel (den røde flaska). Etter det kan du legge på hardvoks/glansvoks (Autoglym sin er med gull på flaska tror jeg), for å få fargen til å vare lenger. Dette gjorde jeg selv med polérmaskin, og det er det beste resultatet jeg har sett etter en boning noen gang : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs!! Hvor får jeg tak i dette? En bensinstasjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs!! Hvor får jeg tak i dette? En bensinstasjon?

 

Hos oss (fjetland) :P åsså har de det vel på mekonomen og meca etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.