Ny frontrute, burde jeg ha med mørk topp?

Anbefalte innlegg

Skal skifte frontrute iløpet av et par uker, og lurer på om dere ville valgt med eller uten sånn mørk toning øverst?

Er jo praktisk men er det pent? Har blitt litt imot toppstripe og jeg lurer på om det blir mer cleant med vanlig rute slik jeg har idag...

 

Del deres meninger!

 

Legger ved bilde man kan modde...

polo månejordet nærme litet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er pent med "sota topp"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du kan få grønn rute med grønn toppstripe så er dette skikkelig namm å se på. Da er stripa ikke så mørk at den er altfor påfallende, samtidig som du kan nyte effekten av at den er der i sollys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant som de sier, men på en knallgul bil ville jeg heller hatt en gul streamer... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min polo gikk jeg for grønn rute med grønnstripe på øverst er kjempe fornøyd jeg :)

 

legger ved et gammelt bilde av bilen men du ser åssen det ser ut med ruta i hvertfall

rute.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv grønn stripe på min bil, men skulle ønske den var sort : bh : skal man ha grønn stripe så passer den nydelig til VW sin Dragon Green farge, ingen annen... my 2 cents.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville hatt me tonig øverst helt klart :) , skal ha d selv på biln min :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom jeg hadde gått for ny rute, hadde det definitivt blitt med soting\streamer orginalt i ruta. Litt usikker på om du burde ha grønn eller gul, jeg har sort , hadde self blitt sort streamer. Men er ikke så flink med farger, sort passer jo sammen med alt. Kanskje du bare kan ta å legge til en grønn kant i bildebehandlingsprogram, får en viss fealing i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker ikke streamer her! Vi snakker toning i ruta...grønn rute med evt sort topp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker toning i ruta...grønn rute med evt sort topp...

: ja ::glad:: doggy :: rb :: vinke : Er min mening

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar over det.. Bare jeg som ordlegger meg litt feil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vile valgt med toning øverst helt klart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vile valgt med toning øverst helt klart :)

 

Helt enig! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg vel at du IKKE kler en mørk topp, men BILEN hadde tok tatt seg fint ut med en mørk topp(fortrinnsvis sort) ;) Behagelig når man kjører også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg vel at du IKKE kler en mørk topp, men BILEN hadde tok tatt seg fint ut med en mørk topp(fortrinnsvis sort) ;) Behagelig når man kjører også.

 

 

Ha ha ha!!! Den var go...leste trådoverskrift en gang til og lo litt til...

 

Blir nok sort topp på ruta (ikke meg) når det skjer om ei uke eller to...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka på bilglassgruppen nå og de leverer i hvertfall bare frontruter til polo 6n med klar rute eller grønn rute

eller rute som er grønn med grønn kant

jeg spurte han som skifta front ruta for meg om han kunne skaffe svart/grå kant men enste som kunne skaffes da var grønn kant dette er ca 1 år siden

 

 

link: http://www.bilglassgruppen.no/asp_forb/BilRegRute.asp?sHovGrp=94%20%20%20%20&sHovNavn=VOLKSWAGEN++++%20%20%20%20&sUndGrp=28%20%20%20%20&sUndNavn=POLO+3D+CS%20%20%20%20%20&sFraAar=1995%20%20%20%20&sTilAar=1999%20%20%20%20&sTegn=AS0665_0.GIF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.