#1 Skrevet September 4, 2005 Som topic sier...hvordan demontere denne uten for mye skader? Skal bytte girkule naturligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2005 Tar jeg ikke feil kan du bare skru av girkulen.Posen sitter sikkert bare klipset på som min var,da kan du dra hele posen rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2005 Tar jeg ikke feil kan du bare skru av girkulen.Posen sitter sikkert bare klipset på som min var,da kan du dra hele posen rett opp. Er dette noe du er helt sikker på? Kjipt å brekke samtlige klipsfester til mange penger stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2005 På disse bilene må du ta av skinnmansjetten i nederkant først, løfte den opp så ser du at girkula er festet med en klemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...