Anbefalte innlegg

Nå har det skjedd no rart med urqen, clutchen lystrer ikke , og det er en konstant skrikelyd, akurat som det er no mekanisk løst inni clutchen,lyden forandrer seg når jeg tråkker på pedalen,får ikke tråkka den helt inn...

Kan motagersylinderen ryke og legge igjen deler inni clutchen?

Håper noen har vært borti et eller annet, må vel ut med kassa uansett da :(

PS: bilen var helt fin når jeg parkerte den etter hovedtreffet på våler i mai..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nokk at uansett må du vel ut med kassa?!? å da ser du jo feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som utløserlageret. Har du hørt noen annen lyd før dette skjedde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nokk at uansett må du vel ut med kassa?!? å da ser du jo feilen.

Poenget med at jeg spør er jo for å se om noen vet hva jeg kan vente meg av overaskelser når jeg tar ut kassa, og den tar jeg ikke ut på en stund, har ikke muligheten til å gjør det der bilen står nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som utløserlageret. Har du hørt noen annen lyd før dette skjedde?

Nei jeg hørte ikke no når den ble parkert, det er det som er så rart, bilen har bare stått stille, og når jeg starter opp så skriker det. Er det bare utløserlageret som er gåent så slipper jeg billig unna :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg riktig så er det lyd når klutsjen er ute. Lyden forsvinner (eller blir mindre) når klutsjen trykkes inn?

Det er typisk defekt utløserlager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg riktig så er det lyd når klutsjen er ute. Lyden forsvinner (eller blir mindre) når klutsjen trykkes inn?

Det er typisk defekt utløserlager.

Lyden blir lavere når clutchen er inne ja! Da er det bare å bestille utløserlager da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...skal ikke garantere noe da...men jeg ville gjort det...hvis det ikke koster det hvite i øyet da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.