#1 Skrevet September 4, 2005 Først et par bilder av den fine røde Audien til Olrud Mobil 1 Racing! Lurer på hva denne lille sponsorplassen kostet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2005 Her er et bilde fra første kvalifisering med Tommy Rustad og fra andre med div. andre Stod litt kjipt til og jeg er ikke noen dreven fotograf så bildene ble litt uskarpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2005 Et par til fra andre kvalifiseringsrunden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2005 Det gikk ikke like bra for alle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2005 Det ble også kjørt Volvo S40/60 Cup, sykt mange biler på banen Den røde/sølvfargede stakk av med seieren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2005 Her er en mann som er velkjent innen norsk motorsport. Henning Solberg hadde sin debutt i Carrera Cup! Endte på en fjerdeplass etter en 360 før langstrekka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2005 Her var det siste bildet av Tommy Rustad, han fikk sleng på bilen ut av en sving, måkte av en svenske ved første kontra og tok en piruett ved andre kontra men fikk skadet bakstillingen i møtet med svensken og måtte bryte. Mannen i blå og hvit Peugeot klatret mange plasseringer og ledet de siste rundene med god luke til de to BMW'ene og Audien bak, men fikk motorproblemer ca. 500 meter før mållinjen og måtte gi fra seg seieren til de tyske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2005 Har alle bildene (og mange andre) i stor oppløsning, men kvaliteten er så som så... Dessverre. Tok opp en liten filmsnutt fra siden også, det gikk utrolig fort! Rundetidene lå på ca. 0,56! Klikk her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2005 sånn hadde jeg det i dag på våler helt greit i grunn.. fikk også sitte på et par runder med olerudMobil1 audien som Roger Sandberg var sjåfør på idag. og det kan bare beskrives med et ord. KONGE!!!! her har vi anne mette i godt driv inn i bilen for en sitte på tur også.. og ja, racefuel lukter godt;) flere bilder kommer senere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2005 fikk også sitte på et par runder med olerudMobil1 audien som Roger Sandberg var sjåfør på idag. og det kan bare beskrives med et ord. KONGE!!!! Jeg hadde vært sjeleglad for at det ikke var Tatle som var sjåfør hvertfall :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2005 Jeg hadde vært sjeleglad for at det ikke var Tatle som var sjåfør hvertfall :-D da hadde jeg nekta, hadde spurt pent tommy rustad om å få lov til å sitte på i stedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...