Bilder fra STCC @ Vålerbanen!

Anbefalte innlegg

Først et par bilder av den fine røde Audien til Olrud Mobil 1 Racing!

Lurer på hva denne lille sponsorplassen kostet :)

869_6991_s.jpg

869_6993_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde fra første kvalifisering med Tommy Rustad og fra andre med div. andre :P Stod litt kjipt til og jeg er ikke noen dreven fotograf så bildene ble litt uskarpe.

869_6997_s.jpg

870_7004_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par til fra andre kvalifiseringsrunden.

870_7010_s.jpg

870_7011_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk ikke like bra for alle...

870_7014_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble også kjørt Volvo S40/60 Cup, sykt mange biler på banen : ja :

Den røde/sølvfargede stakk av med seieren.

870_7026_s.jpg

870_7028_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en mann som er velkjent innen norsk motorsport. Henning Solberg hadde sin debutt i Carrera Cup! Endte på en fjerdeplass etter en 360 før langstrekka! :klapp:

870_7031_s.jpg

870_7032_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det siste bildet av Tommy Rustad, han fikk sleng på bilen ut av en sving, måkte av en svenske ved første kontra og tok en piruett ved andre kontra men fikk skadet bakstillingen i møtet med svensken og måtte bryte.

Mannen i blå og hvit Peugeot klatret mange plasseringer og ledet de siste rundene med god luke til de to BMW'ene og Audien bak, men fikk motorproblemer ca. 500 meter før mållinjen og måtte gi fra seg seieren til de tyske ;)

870_7044_s.jpg

870_7047_s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle bildene (og mange andre) i stor oppløsning, men kvaliteten er så som så... Dessverre. Tok opp en liten filmsnutt fra siden også, det gikk utrolig fort! Rundetidene lå på ca. 0,56!

Klikk her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn hadde jeg det i dag på våler

bilde061.jpg

helt greit i grunn.. fikk også sitte på et par runder med olerudMobil1 audien som Roger Sandberg var sjåfør på idag. og det kan bare beskrives med et ord. KONGE!!!!:tilber:

10c43553.jpg her har vi anne mette i godt driv inn i bilen for en sitte på tur også..

og ja, racefuel lukter godt;)

flere bilder kommer senere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk også sitte på et par runder med olerudMobil1 audien som Roger Sandberg var sjåfør på idag. og det kan bare beskrives med et ord. KONGE!!!!:tilber:

Jeg hadde vært sjeleglad for at det ikke var Tatle som var sjåfør hvertfall :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vært sjeleglad for at det ikke var Tatle som var sjåfør hvertfall :-D

da hadde jeg nekta, hadde spurt pent tommy rustad om å få lov til å sitte på i stedet.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.