#1 Skrevet September 4, 2005 Som topic sier så lurer jeg på hvilke vinterfelger jeg skal kjøpe til beetle`n min! Tenker 17"... Her er bilde av bilen (sorry for dårlig bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2005 TT parabol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2005 Nja, liker ikke helt den felgen. Ingen som har noen andre "bedre" forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2005 TT parabol Hva med noen av disse???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2005 Tips: Ser du holder til i Tromsø og der kan de bli mye snø. Kjøp noen 5 eiker med rent å pent design uten masse dilldall. Husk på at du skal ha vekk is og snø som gjerne samler seg inne i felgene om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2005 Tips:Ser du holder til i Tromsø og der kan de bli mye snø. Kjøp noen 5 eiker med rent å pent design uten masse dilldall. Husk på at du skal ha vekk is og snø som gjerne samler seg inne i felgene om vinteren. Så jeg vil bli plaget hvis jeg kjører noe slikt som Oz Superturismo eller noe i den stilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 Hva med noen av disse???? Har sett slik a8 replica felg på beetle før og personlig synes ikke jeg det ser noe bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2005 Så jeg vil bli plaget hvis jeg kjører noe slikt som Oz Superturismo eller noe i den stilen ? Av egen erfaring så tror jeg det ja. Kjører selv på 17" med doble 5 eiker om vinteren og det har en tendens til å samle seg mye snø inne i felgen bak eikene. Når du så stopper etter å ha kjørt en stund så faller gjerne en del av denne snøen av å du får en H... ubalanse i hjulene. Da kan de være greit å få tatt vekk resten av snøen fra felgene å de klarer du greiest med noen åpne 5 eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2005 Hmm, takk for rådet da! Er første vinteren jeg tenker meg å kjøre med noe annet enn stålfelger så jeg vet ikke fra eller til på dette!... men det sier seg vel selv egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...