Vinterfelger til New Beetle !? Hvilke ?!

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lurer jeg på hvilke vinterfelger jeg skal kjøpe til beetle`n min! Tenker 17"...

Her er bilde av bilen (sorry for dårlig bilde)

IMG_4178.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, liker ikke helt den felgen. Ingen som har noen andre "bedre" :P forslag ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT parabol

Hva med noen av disse????

A8.jpg

bm_cobra.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips:

Ser du holder til i Tromsø og der kan de bli mye snø.

Kjøp noen 5 eiker med rent å pent design uten masse dilldall.

Husk på at du skal ha vekk is og snø som gjerne samler seg inne i felgene om vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips:

Ser du holder til i Tromsø og der kan de bli mye snø.

Kjøp noen 5 eiker med rent å pent design uten masse dilldall.

Husk på at du skal ha vekk is og snø som gjerne samler seg inne i felgene om vinteren.

Så jeg vil bli plaget hvis jeg kjører noe slikt som Oz Superturismo eller noe i den stilen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noen av disse????

Har sett slik a8 replica felg på beetle før og personlig synes ikke jeg det ser noe bra ut : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg vil bli plaget hvis jeg kjører noe slikt som Oz Superturismo eller noe i den stilen ?

Av egen erfaring så tror jeg det ja.

Kjører selv på 17" med doble 5 eiker om vinteren og det har en tendens til å samle seg mye snø inne i felgen bak eikene.

Når du så stopper etter å ha kjørt en stund så faller gjerne en del av denne snøen av å du får en H... ubalanse i hjulene.

Da kan de være greit å få tatt vekk resten av snøen fra felgene å de klarer du greiest med noen åpne 5 eiker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, takk for rådet da! :) Er første vinteren jeg tenker meg å kjøre med noe annet enn stålfelger så jeg vet ikke fra eller til på dette!... men det sier seg vel selv egentlig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.