#1 Skrevet September 5, 2005 Treff imorgen, tirsdag kl 20.00 på McDoof i Vestby. Møt opp med nyvaska bil og godt humør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2005 Får vel ta en tur da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2005 Eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2005 Vaske bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2005 Vaske bil Bare vask deg selv du....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2005 Vet ikke om jeg rekker det.. hvor lenge holder dere på? Værste etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2005 Vet ikke om jeg rekker det.. hvor lenge holder dere på? Værste etterpå? Bruker å vare til halvti-ti også drar vi innom Værste entur etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2005 da kommer jeg sikkert innom der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2005 kommer vel sikkert jeg også... ganske nyvaska bil på utsiden, men inni ser det ut som et bomba "ludder"hus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2005 Bumper denne som en påminnelse at det er treff imorgen. CU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2005 Kunne vært greit om dere tok en diskusjon på lokallagsstyre.... da jeg ikke ønsker å være leder lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2005 Æ kjem, selv om æ e litt lei maccern mat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2005 Æ kjem, selv om æ e litt lei maccern mat... Men det er ikke jeg! Jeg kommer.. Er du lei burgerne Håkon kan du jo kjøpe en av macduffs "grønne" varianter? He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2005 man er lei, men man må jo ha kjøttlefse likevel.. stiller emd eu godkjent bil (denne gangen med fin eksos ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2005 kommer, men har med jobb til John-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kommer, når jeg er ferdig på jobb (nå som det er Comfort-kampanje, kan det ta sin tid...). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2005 Kunne vært greit om dere tok en diskusjon på lokallagsstyre.... da jeg ikke ønsker å være leder lenger Du må nok møte opp selv og sette igang ting, da ikke alle vet helt hva det går ut på eller hva vi skal satse på videre. Jeg stiller gjerne opp for lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2005 Du må nok møte opp selv og sette igang ting, da ikke alle vet helt hva det går ut på eller hva vi skal satse på videre. Jeg stiller gjerne opp for lokallaget. Får gjøre det en tirsdag jeg har tid.... føler ikke at jeg er nok "med" i follo til å sitte som leder og vil da overlate det til noen som har mer å gi og kan "blåse" litt liv i lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...