#1 Skrevet September 5, 2005 Dette gjelder en Passat 1,8T 00 modell Nå har jeg fått vag-com-en og tenkte jeg sku sjekke ut det systemet der, men hvor i huleste finner jeg den kontakten jeg skal plugge den til? Har leita under rattet/over beina hvor jeg trodde den skulle være, men kunne ikke se noe.?? Og så lurer jeg på noe om turbotrykksmåleren; -Har tenkt til å hente vacuum fra innsugsmanifoilen, men er det den slangen som er på venstre siden (ytterst) av manifoilen jeg skal koble meg på? -Noen som vet hvor lang slange jeg da trenger når jeg skal ha måler plassert nederst ved A-stolpen? -Og er det noen som vet hvor jeg kan føre den slangen fra motorrommet og inn? Håper på mange svar.. Har så løst å ut å montere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2005 Pluggen sitter uder lokket ved siden av brekken.....der som man kan sette mynter og sånt. Holder med ca 2-3m slange. Den settes på innsunget i framkant av motor.....går en sort inn der fra før. Sett på et T-Stykke. Slangen trekker du inn gjennom boksen til hjernen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2005 Takker og bukker Christian.. Skulle nesten tru du var et vandrende leksikon for VAG.. Har liksom bestandig et svar. Holder på å installere vag-com nå så vi får se om den funker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2005 Har skrudd en det 1.8T og 2.2T så jeg begynner å kunne mye om de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2005 Hehe. ja jeg kommer vel til det stadiet der en gang jeg oxo forhåpentligvis Men nå var ihvertfall vag-com-en testet og fant ut at jeg må ha en aktiveringskode for å kunne kjøre en hel autosjekk på bilen. Får bare tatt motoren og ABS-en. Vet du hvor jeg kan skaffe det og hvor jeg legger dette inn? Og en annen ting; vet du hvor jeg kan gå for å få tatt en dynotest av bilen min på vag-com-en og hvor jeg kan finne ut hvor turbotrykket ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2005 Og en ting til; Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en sånn slange?? Gjerne være 4-5 meter så har jeg litt å gå på.. Visst du har en du vil kvitte deg med som jeg kan bruke så tar jeg gjerne den imot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2005 Hehe. ja jeg kommer vel til det stadiet der en gang jeg oxo forhåpentligvis Men nå var ihvertfall vag-com-en testet og fant ut at jeg må ha en aktiveringskode for å kunne kjøre en hel autosjekk på bilen. Får bare tatt motoren og ABS-en. Vet du hvor jeg kan skaffe det og hvor jeg legger dette inn? Og en annen ting; vet du hvor jeg kan gå for å få tatt en dynotest av bilen min på vag-com-en og hvor jeg kan finne ut hvor turbotrykket ligger? Orginal Ross-tech kabel eller billig variant fra Ebay? Husker ikke i farta åssen du lager Dyno....men ligger en post om det her fra før husker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2005 Og en ting til; Du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i en sånn slange?? Gjerne være 4-5 meter så har jeg litt å gå på.. Visst du har en du vil kvitte deg med som jeg kan bruke så tar jeg gjerne den imot.. Tess har slike slanger...ellers pleier de som selger instumenter han slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2005 Orginal Ross-tech kabel eller billig variant fra Ebay? Husker ikke i farta åssen du lager Dyno....men ligger en post om det her fra før husker jeg Hehe.. er en billig variant fra ebay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2005 Tess har slike slanger...ellers pleier de som selger instumenter han slik Var nede på en bensin stasjon og fikk tak i faktisk. Men den har vel kanjse 3-4 mm i indre diameter. Er vel ikke får tjukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2005 Hehe.. er en billig variant fra ebay.. Da må du kjøpe Softwaren hvis du ikke finner en crack da......koster $99 mener jeg http://www.ross-tech.com Finnes også noen gratis software...men jeg holder meg kun til det beste...så jeg har ingen linker på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2005 Var nede på en bensin stasjon og fikk tak i faktisk. Men den har vel kanjse 3-4 mm i indre diameter. Er vel ikke får tjukt? Perfekt den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2005 Da må du kjøpe Softwaren hvis du ikke finner en crack da......koster $99 mener jeg http://www.ross-tech.com Finnes også noen gratis software...men jeg holder meg kun til det beste...så jeg har ingen linker på det Ja tror nok at jeg kommer til å gjøre det ja. Er så kjipt når man endelig har vag-com så kan man ikke bruke alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...