#1 Skrevet September 5, 2005 Har satt på et grenrør fra en 88 eller 89 mod 90 20vq på min 91 mod. 90 20vq.. Dette skal vel normalt øke effekten i motoren? Er en bulk i den delen som sitter bak grenrøret, gjør dette at det blir en del effekttap? Noen som har noe formeninger om dette? Erfaringer? Takker på forhånd Mvh Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 Ingen som har noen formeninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 Ingen som har noen formeninger?[/quote Hei...har et grenrør som jeg tok fra en 89mod 90 20v.....det har også en bulk nede ved sammen føringen av rørene....standard tror jeg! fram til tidlig 90 så var det grenrør i 20v som gav den 170hk... sein 90 og 91 hadde vanlig manufoil som gav 167hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 Okei. Hvorfor byttet de ut denne mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2005 Okei. Hvorfor byttet de ut denne mon tro? Har ikke peiling....kanskje noe med katalysator på den nye motoren Hadde planer om å montere det på min 90mod 90 20vq.....men det ble aldri noe av det....kjøpte meg ny bil istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2005 Okei. kanskje like greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2005 ..fram til tidlig 90 så var det grenrør i 20v som gav den 170hk... sein 90 og 91 hadde vanlig manufoil som gav 167hk... : Er det noen synlige forskjeller på de? -Har jeg ikke 170 gamp likevel da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2005 Er det noen synlige forskjeller på de?-Har jeg ikke 170 gamp likevel da? ja i grunn, manifolden er bare en klump, mens grenrøret er mange rør ut i fra motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2005 Er det noen synlige forskjeller på de?-Har jeg ikke 170 gamp likevel da? har du en 90-91mod så har du nok mest sannsynlig manufoil= 167hk skal se om jeg finner noen bilder etter hvert..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...