#1 Skrevet September 5, 2005 HAr i den siste tida vært utsatt for hærverk, og ønsker å leie garasje. Må være i sentrum av byen, i nærheten av GD, da jeg bor der! HVis noen har, eller vet om noe, vær vennlig send meg en PM eller ta kontakt på telefon, 95785098 Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2005 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 BUMP! ser litt skrint ut med garage til deg gitt!... bygge egen kansje? eller? .. hør litt rundt på byen, er ikke så mange "lillehammeringer" inne her serru... så det er bare å forhøre seg.. sett inn en annonse i GD f.eks.. da kommer du garantert til å få napp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Blir værre å bygge egen,da jeg bor i ett borettslag. Men jeg får sette inn ei i GD kanskje. Se om det er noen respons da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...