#1 Skrevet September 5, 2005 Senka og sota rutene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2005 Hvor finner jeg det PS greiene? Lest flere poster der folk fikser og trikser med bilene sine og på bilder og div! Er det ett program man må laste ned/kjøpe eller er det bare en side på nettet dere går inn på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2005 Adobe Photoshop CS2, tar litt tid å lære, fåes kjøpt i butikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 Ble pent det der. Blir det med photoshop eller tar du steget i RealLife også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2005 Ble pent det der. Blir det med photoshop eller tar du steget i RealLife også? Blir nok med PS, har allerede spandert på eibach fjærer og sachs dempere, og er veldig fornøyd med kjørekomforten. Kansjke jeg går for de sota vinduene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2005 Hva ga du for eibach-fjærene og hvor handlet du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2005 Ca 6000,- med sachs dempere. Kjøpte på NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2005 har jeg lov til å prøve meg på bilen din i photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2005 har jeg lov til å prøve meg på bilen din i photoshop? Be my guest... Kanskje jeg kommer med flere alternativer selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2005 her er min verson;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2005 Meget pent gjort, men du glemte rutene på den andre siden. Ser ut som det jeg også tenkte å gjøre, meget pent med større felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 9, 2005 Meget pent gjort, men du glemte rutene på den andre siden. Ser ut som det jeg også tenkte å gjøre, meget pent med større felger. Hehe, stemmer det. tror ikke jeg har følgt med så mye, men syntes den ble clean uten skiltet foran;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2005 Hehe, stemmer det. tror ikke jeg har følgt med så mye, men syntes den ble clean uten skiltet foran;) Enig i det, det ble veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2005 her er det en til! litt forandret, fjernet "ekstrautstyr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 9, 2005 Clean og meget pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...