#1 Skrevet September 5, 2005 Enkelt og greit formelert. Jeg får ikke noe tempratur angitt i speedometeret ? Hva må jeg gå over for å sjekke ? Den funker av og til av en rar årsak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 Dårlig kontakt tipper jeg siden det kommer og går. Kan også være at giveren begynner å bli sliten, men det tror jeg ikke. Eneste mulighet er vel da og begynne ved giveren og sjekke alle kontakter inn til instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 Bak på instumentet er det en liten motstand med tre poler, den har for dårlig kontakt. du må ut med instrumentene for å fikse det, da vil helt sikkert tank måleren virke og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 Jeg har pussa den måleren som sitter på motoren men funka ikke noe bedre av den grunn! Da må det være noe som er løst bak dashbordet da ? Tankmåleren fungererer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...