#1 Skrevet September 5, 2005 motoren min har hikke, kommer kjørende helt normalt ex i 80, og motoren bare kutter tvert i ca 1 sek og går normalt etter det, har vert ute for dette en del ganger dei siste 14 dagene, noen som har noen gode råd om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 Les ut feilkodene, de bør si hva som har skjedd. Har hatt etpar slike jeg også, men med kanskje et år i mellom eller noe. Ingen etter at jeg slang på turbokittet og ny software.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 ka program og turbo kjører du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 MTM 305-330-chip og en K24/K26(nesten-RS2) snurre. Litt mer luft på lave turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2005 bilen stoppet 2 ganger i dag og, starter fint med starteren etterpå, hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2005 Har VAG-COM kabel hvis du vil lese feilkoder på motoren..... R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2005 Kan ikkje vere bensinpumpa som byrjer å jukse? Min hadde sånne tendenser nokre dager før pumpa tok kvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2005 Bensinpumpen er ny, Takker Rune, gir beskjed hvis det blir aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2005 stoppet i dag og, kan det være noen releer eller noe som kødder seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2005 sjekket med vag-com i dag, ingen ting galt, hvilken releer kan tulle seg? noen vert borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2005 Hmm.. Sjekk tenningslåsen din, den kan kødde til mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2005 Tror jeg har funnet feilen, tok opp dørkematten i går og der var det mye vann, så jeg tror det var mye kondens opp i tenkeboksen,men skal ha tenningslåsen i minnet hvis problemet kommer igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...