#401 Skrevet Desember 15, 2010 Ser mange tar vekk blinklyset i skjermen, er det så lurt mtp eukontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Desember 15, 2010 Sideblinklys som ikke fungerer er bare 1'er feil, men vet ikke om det er 1'er om det faktisk mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Desember 15, 2010 Trikset er å bare feste et blinklys av denne typen med dobbelsidig tape og legge ledningen inn i døra e.l. Da har du blinklys, men det funker ikke.= 1'er feil;) Så fjerner du det etterpå og alt er like fint:) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Styling/Sideblinklys-LED/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Desember 16, 2010 (endret) noen fete her og usiker på om den er postet før og drømmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Desember 17, 2010 Jeg kaster vel en brannfakkel ut i et Stillehav av høy-oktan racingfuel, men jeg syns faktisk denne var kul, med tanke at dette faktisk er en Type 85 Coupe. Jeg kjenner ikke noe til bilen, jeg bare kom over bildet på Audi Sport's facebook-side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Desember 17, 2010 Tenkte EVO med en gang jeg så trynet på den! Men var ikke så værst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Desember 17, 2010 Jeg tenkte photoshop med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Desember 17, 2010 Min nyinnkjøpte. Grill emblemet må vel sies å være meget riktig Sier seg vel selv hvorfor Quattro er speilvendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Desember 18, 2010 Min nyinnkjøpte. Grill emblemet må vel sies å være meget riktig Sier seg vel selv hvorfor Quattro er speilvendt Oi oi oi! Selge det omvendte emblemet? Trenger et sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Desember 18, 2010 Min nyinnkjøpte. Grill emblemet må vel sies å være meget riktig Sier seg vel selv hvorfor Quattro er speilvendt Du som fikk denne ja Stod at det var litt rust i annonsen husker jeg. Hvordan ser den ut ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Februar 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Mars 11, 2011 Hvilke kanalskjørt brukes her? Hvilke felger? Noen som vet om de rammene og blinklys+spredere i fangeren er å få tak i noen sted lenger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Mars 11, 2011 Denne fronten jeg lurte på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Mars 11, 2011 Denne fronten jeg lurte på.. Er Audi 90 sideskjørt, ser ut som enten Compmotiove felger eller no sånt. De rundt blinklysa har jeg sett på ebay sist jeg tittet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Mars 11, 2011 Zito felger dette som er lakkert hvite. zito w789;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Mars 11, 2011 (endret) Denne frontfangeren stammer fra en delebil som jeg har hatt;) Og de rammene har jeg sett noen av her: http://cgi.ebay.de/Blinkerabdeckung-blende-re-Audi-Coupe-80-Typ-81-85-/380170317225?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5883eaada9 http://cgi.ebay.de/BLINKER-BLENDE-AUDI-80-COUPE-QUATTRO-TYP-81-85-/380282731990?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item588a9dfdd6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Mars 12, 2011 Denne fronten jeg lurte på.. Fytti helvete så pent dette er!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Mars 15, 2011 say no more... Et par biler til... noen som vet hvor den lista under fanger på den blå kommer fra? skulle VELDIG gjerne hatt en slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Mars 15, 2011 noen som vet hvor den lista under fanger på den blå kommer fra? skulle VELDIG gjerne hatt en slik Er originalt extra utstyr fra møller. Produsert av VOTEX. Har en slik en, gjør seg utrolig bra. -Ruben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet April 6, 2012 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet April 7, 2012 Denne fortjener vel å være med en gang til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet April 7, 2012 Jeg er på doble gasser-kjøret om dagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet September 15, 2012 Denne fortjener vel å være med en gang til? Noen som kan fortelle hvilke specs det er på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet September 15, 2012 Den er på GLE/GTE-basis. Altså 1,6 110 HK som utgangspunkt. Mer kan leses her: http://www.traumautoarchiv.de/html/6722.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet September 15, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...