#1 Skrevet September 6, 2005 Har samlet en del bilder i et album... Sjekk it ut ! ! ! http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album56&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 Perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 Et bilde jeg fant for ei stund sia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 den første blå der som håkon posta er gjennomført og knalltøff! bilder av oppbyggingen og litt anna her: http://www.audi-limits.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2005 denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2005 denne åååååååå, Håper det går i boks idag... Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2005 Eller sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2005 her er en fin Coupe Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2005 Den råeste forhjulstrekkern jeg vet om er denne. Eier og bygger er Ti Kan, som bor i California. Bilen er en 1980-modell Audi 4000. http://www.ibiblio.org/tkan/audi/auti1/auti1.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2005 åååååååå, Håper det går i boks idag... Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... Skal du kjøpe den du la ut bilder av i går. eller har du funnet noe morro som har stått stua bort på en låve med 100000 på metern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2005 her var det mye fint ble nesten syk jeg.. takk for innspirasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2005 Skal du kjøpe den du la ut bilder av i går. eller har du funnet noe morro som har stått stua bort på en låve med 100000 på metern? Kan ikke gi 30K for den der, jeg har sagt max 20 lapper... Egentlig er den nok ikke verdt mer enn 15 K, for det er endel jobb med den... Han har en kompis som har sagt han vil gi 30k for den... Han må bare selge en M6 militærbil først... Men det dukker nok opp noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2005 får sikkert den vite der. 30k er sinnsykt for den der. Han ringer deg sikkert under uka. Da han skjønner at fantasi vennen ikke får solgt army børsja si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2005 åååååååå, Håper det går i boks idag... Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... jeg liker dine planer Håkon.. vi har vært uenige før.. men Tror dette blir konge.. LYKKE til med prosjektet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2005 Konge! Retro-prosjekt på gang her også..... Helt clean med retro-felger og KW gewinde........... MÅ jo bare ta vare på denne;) 17" er solgt, og skal aldri på igjen.... Bilen har for øvrig V8 hekk og det står en helt original god gammel 2.2 E i den;) Brom, brom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2005 Flere kjerrer ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2005 ..eller samme kjerra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2005 ...og atter igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2005 ...ellers noe nytt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2005 ...og atter igjen.... Send meg noen bilder av Sølvpilen som jeg kan legge inn i albumet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 7, 2005 ..ja det kan jo hende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2005 ..og til slutt motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 7, 2005 prøve å legge ut et lite bilde av min egen 90 her å. et rullende prosjekt siden den er i daglig bruk til å fra jobb osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 8, 2005 Konge! Retro-prosjekt på gang her også..... Helt clean med retro-felger og KW gewinde........... MÅ jo bare ta vare på denne;) 17" er solgt, og skal aldri på igjen.... Bilen har for øvrig V8 hekk og det står en helt original god gammel 2.2 E i den;) Brom, brom... Har du noe direkte link til det KW Gewinde som passer på type 81/85? Har lett etter dette til min, men finner det ikke. finnes det i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 8, 2005 et milde av min 83 quttro som er svært dårleg, mye rust......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...