#426 Skrevet September 16, 2012 Den er på GLE/GTE-basis. Altså 1,6 110 HK som utgangspunkt. Mer kan leses her: http://www.traumautoarchiv.de/html/6722.html Takker! Ingen quattro her med andre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet September 16, 2012 Nope. Audi har en sølv, oransj og burgunder 80 eller 90 som er det. "IN-NN 22" eller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Januar 5, 2013 http://fourtitude.com/features/Feature_Cars_7/foursome-a-very-different-widebody-build-from-dialynx-is-an-exercise-in-lightweight-construction/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Januar 21, 2013 En "ny" bil fra junaiten... Sota lykter, svarte ringer, sota blinkers, xenonlys, Ronal R38 felger. Lekker! Hva slags leppe sitter det på den bilen ? er den å oppdrive nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Januar 21, 2013 Får legge ut litt motivasjon sånn at jeg får bilen klar til sommeren igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Januar 21, 2013 Kan det vere en votex leppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Januar 21, 2013 Kan du linke til det eller noe Tomas? jeg finner det ikke sånn umiddelbart på nett men on topic. litt morsomt bilde dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Januar 21, 2013 Hør på Møller Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Januar 30, 2013 Martin.... Den lippa er ikke en votex lippe, den som er på bilen min er..... Jeg vil tippe at det er en lippe fra golf mk2 som er tilpasset...... men er meget mulig at jeg tar feil her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Januar 31, 2013 Har jo hatt et par som bør insperere litt i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Januar 31, 2013 Jeg vil tippe at det er en lippe fra golf mk2 som er tilpasset...... men er meget mulig at jeg tar feil her. Da er det isåfall en uoriginal leppe, for Golf 2 har aldri blitt levert med ei leppe som på det bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Juli 16, 2013 Løfter denne tråden litt! (litt sport Q, urQ, typ81 og typ85) Beklager om det er noen repost, si ifra så fjerner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Juli 21, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Desember 13, 2014 Lurer på hvorfor en slik herlig tråd som dette bare kan tørke ut på denne måten? Interessant front på denne 80en, den har Urq frontstøtfanger i kombinasjon med smale skjermer. Ikke dumt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Desember 14, 2014 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Desember 14, 2014 Her må det sjekkes! Mye fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Mars 28, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Mai 13, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Juni 18, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Juni 18, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Juni 19, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Juni 19, 2015 på stedet hvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Februar 25, 2018 (endret) Kjekt med Quattro og ispigg når bilhengern er innsnødd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Mars 23, 2018 (endret) Motor som monteres om dagen, som skal inn i en Typ85 GTE. Smidd bunndel, ABF topp, custom AEB innsug/bunnpanne og Garrett GT3071R. Bunnpanne modifisert for å passe gammel 827 blokk. Tror at dette blir en moro bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Oktober 28, 2018 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...