#1 Skrevet September 6, 2005 Kan jeg bytte dørknottene i min 99mod Audi A4 B5 eller går det ikke ann å bytte de? Vil ikke prøve å ta de ta hvis det ikke går! Er de i så fall skrudd på? Skal bytte i disse: http://www.autospar.no/goxdb004[00081].html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2005 vet ikke prøv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2005 Vil ikke ødelegge de men skal prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2005 De er skrudd på, men sitter som regel noe jævlig.. byttet selv til de samme knottene på min 96 A4 jeg hadde. Måtte bruke tang for å skru de av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2005 Ok,toppers! Bestillte nye så da åker de gamle stygge sorte ut! Alu og chrome ennvendig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...